„Kedves ügyfeleink! Az új androidos set-top-boxot használó Telekom TV ügyfeleink országszerte fennakadásokat tapasztalhatnak a szolgáltatásban. Munkatársaink azonnal megkezdték a hiba kivizsgálását, és mindent megtesznek, hogy mielőbb elhárítsák azt.
Átmenetileg a 1414-en fennakadások adódhatnak a megnövekedett várakozás miatt, amiért elnézésüket kérjük! Amint a probléma megoldódott ügyfeleinket tájékoztatni fogjuk.
Tudjuk, hogy a kialakult helyzet kellemetlen, minden igyekezetünkkel rajta vagyunk a gyors hibaelhárításon.
Megértéseteket és türelmeteket köszönjük!” – jelent meg a Telekom közösségi médiás oldalán péntek este.
Frissítés 2022.04.16. 10:45
Csak szombat délelőtt állt helyre a szolgáltatás, jóváírást ad a vállalat a történtek miatt
Végül fél nappal később, szombat délelőtt a Telekom közölte a Media1.hu-val, hogy az éjszakai munkavégzésnek köszönhetően helyre tudta állítani szolgáltatását, bocsánatot kér a történtekért és jóváírást ad a havi előfizetési díjból. Részletek különálló hírünkben olvashatók erről.
Frissítés 16:55
Még egy kárpótlás
A Telekom később még egy közleményt adott ki, melyben még egy kárpótlást jelentett be, amivel húsvéthétfő éjfélig lehet élni, részleteket erről különálló hírünkben olvashatnak.
A Telekom épp a napokban jelentette be tévészolgáltatása megújulását.
Kérheti híreinket Telegramon is.