fbpx
E-kereskedelem.

Magyar kisvállalkozók is megjelenhetnek a MediaMarkt induló piacterén termékeikkel

Erről Szilágyi Gábor, a MediaMarkt magyarországi vezetője beszélt.

Mint arról a Media1 hétfőn elsőként beszámolt, internetes piacteret (Marketplace / Marktplatz) indít egész Európában a MediaMarkt német szórakoztatóelektronikai kereskedő. Az online piactér lehetővé teszi a MediaMarkt számára, hogy bővítse termékkínálatát, miközben lehetőséget biztosít a kiskereskedők számára is, hogy nagyobb közönséget érjenek el.

A friss fejlemény időközben az, hogy Szilágyi Gábor, a vállalat magyarországi ügyvezetője hírünk után, kedden megerősítette, hogy a német, spanyol és osztrák béta fázis mellett Magyarország csatlakozása is szerepel a jövőbeli tervek között, és bár az európai terjeszkedés részletes menetrendjét egyelőre bizalmasan kezeli a német anyavállalat, a német mediamarkt.de oldalon már most is regisztrálhatnak és kínálhatják termékeiket magyar vállalkozások is.

A MediaMarkt Marketplatz tesztüzemének nyitólapja.
A MediaMarkt MarketPlace bétaüzemének nyitólapja. Fotó: mediamarkt.de

Szilágyi szerint egy ilyen erős vásárlói bizalommal rendelkező nemzetközi márka komoly értékesítési pluszlehetőségeket biztosít.

A MediaMarkt azt ígéri, hogy nem lesznek rejtett költségek: nettó 39 eurós havi díjat kell fizetni, valamint értékesített termékekként valamennyi jutalékot, de a tételek listázása ingyenes a felületen.

A német piactérhez kapcsolódó regisztrációs felület egyszerűen kitölthető, a vállalkozások csatlakozási feltételei a következők:

  • a vállalkozás székhelye az EU területén legyen,
  • az unióban rendelkezzen adószámmal és kereskedelmi engedélyekkel,
  • legyen EU-n belüli bankszámlája,
  • működése során gondoskodjon az áruszállításról, beleértve a vásárolt áruk kiszállítását,
  • rendelkezzen az EU-n belül raktárbázissal, ahol a visszárut is fogadni tudja,
  • biztosítson a végfelhasználóknak német nyelvű ügyfélszolgálatot,
  • EAN kóddal legyenek ellátva a termékei,
  • megfelelő termékleírásokat biztosítson.

Az üzembe helyezett béta verzión keresztül a rendelések kezelése, valamint a vásárlói kapcsolattartás is biztosított. Jelenleg a piactér integrációkat kínál a Plentymarkets, az Effectconnect és a Channelengine rendszerekkel, de hamarosan szeretnék kiterjeszteni az integrációt különféle e-kereskedelmi szoftverplatformokra is.

További híreket talál a Media1-en!

Kiemelt fotó: stock / Depositphotos
Szóljon hozzá!

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások