magyarok

rádióhallgatás, rádió

Csökkent a rádióhallgatók száma Magyarországon

A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság kutatása szerint 5 százalékponttal csökkent a rádióhallgatók száma az elmúlt évben. A médiahatóság kutatása szerint a magyarok is elkezdtek a podcastok és a saját szerkesztésű zenei listák felé fordulni.

bevásárlókocsi

Magyarországon is vége a márkahűség korszakának?

A világátlaghoz képest ugyan kétszer olyan hűek a magyar vásárlók a márkákhoz, de így is mindössze 15 százalékuk ragaszkodik egy-egy bevált márkához a Nielsen legújabb mérése szerint.

A Reuters Institute magyarországi fejezetének egy részlete

Reuters Institute: A magyarok jelentős részéhez nem jutnak el kritikus információk

Az oxfordi egyetem médiaelemző intézetének legújabb, Magyarországra külön fejezetet szentelő, most megjelent éves jelentése szerint folytatódtak Magyarországon a támadások a demokratikus intézmények ellen, tovább nőtt a kormányzati kontroll a médiapiacon, és nem jutnak el a lakossághoz kritikus információk. A tanulmányból kiderül az is, milyen arányban hajlandók fizetni a tartalomért a magyarok és mit gondolnak az emberek a TV2-ről.

tv, tévé, televízió

A magyarok 50 felett végképp tévéfüggővé válnak

A legtöbb időt sorozatokkal töltik a magyar tévénézők a Nielsen Közönségmérés legutóbbi összesített adatai alapján. A tévéfüggőség egyébként az 50 év alattiakra is jellemző, de jóval kevésbé. Sok fiatalt viszont elszipkáz az internet.