fbpx
Enyedi András, az IKO volt vezetője, a Manna FM új ügyvezetője

Az IKO-s Enyedi András lett a Manna FM ügyvezető igazgatója

A szakember több mint két évtizede médiavállalatok felsővezetője, legutóbb az IKO Holding vezetőjeként felelt a TV2 Csoport kábelportfóliójának felépítéséért és fejlesztéséért.
Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: twitter
Megosztás itt: tumblr
Megosztás itt: linkedin
Megosztás itt: whatsapp
Megosztás itt: skype
Megosztás itt: email

Enyedi András a Manna FM élére történő kinevezés előtt 22 televíziócsatorna indítását, fejlesztését és terjesztését irányította a közép-európai régió 11 országában, részt vett televíziós applikációk fejlesztésében, jártas az online médiaportfólió építésben, irányított kültéri reklámozással foglalkozó médiacéget, és alapító elnöke az első magyar E-sport Sportszövetségnek.

Enyedi András 2002-től az IKO cégcsoport leányvállalatinak vezetői pozícióit töltötte be, mások mellett 2002-2017 között az IKO Production Kft. üzemeltetési igazgatója, 2006-2019 között az IKO Kábeltévé Kft. ügyvezető igazgatója, a 2007-2019 között az IKO Poland Srl, a szlovákiai IKO Cable Srl, valamint az IKO Romania Srl ügyvezető igazgatója volt, 2009-2010 között az RTL Klub igazgatósági tagjaként is dolgozott. (Az IKO vezetőinek leváltásáról itt írtunk korábban.)

2016 áprilisa óta az IKO Digital Kft (jelenleg PS-Online Media Kft) ügyvezetője, valamint 2017 decemberétől a Nemzeti Gaming és Esport Sportági Szövetség elnöke. A szakember kinevezése a Manna FM-et működtető Manna Vision Media élére májustól szól.

„Az eddigi munkám és feladataim során is mindig a fejlesztés, a progresszív és az adott piaci környezetnek leginkább megfelelő megoldások megtalálása volt a fókuszban, így motiváltan, izgalmas tervekkel és elképzelésekkel vágok neki a legújabb szakmai kihívásomnak. Mozgalmas időket él a médiapiac, ahol a közönség és a célcsoport elérése, figyelmének tartós elnyerése egyre nehezebb feladatot jelent a tartalomgyártóknak és a terjesztőcégek számára is. Ennek köszönhetően a piaci szereplők részéről intenzíven jelentkezik az igény a korszerű, kreatív és innovatív megoldások iránt, melyekkel több platformon és megfelelő tartalmi formátummal tudják elérni a megcélzott piaci szegmenst. A Manna Vision Media ezen elvárásoknak megfelelve kívánja alakítani jövőbeli tevékenységeit, hogy hirdetői partnereinket is ki tudjuk szolgálni a Manna FM-en és egy olyan médiaportfólión keresztül, mely biztosítja számukra a jelenleg hiánypótló, egyedi, hiteles és értékalapú megjelenést. Hisszük, hogy az embereket az utóbbi időben ért negatív élmények és impulzusok felerősítették bennük a boldogság, az öröm és a nyugodt élet iránti természetes vágyat. A Manna Vision Media őket szeretné kiszolgálni és inspirálni”

– nyilatkozta új feladatairól Enyedi András, aki hozzátette, a legnagyobb szakmai kihívás a tartalomfogyasztó közönség megnyerése és elköteleződésének növelése a klasszikus értékek alapján álló, igényes, megbízható és az egész család számára kikapcsolódást nyújtó média tartalmak fogyasztására.

„ A cél, hogy egy olyan üzletileg is életképes, értékalapú alternatívát mutassunk fel a fősodratú médiatermékek piacán, mely a mélyebb, elgondolkodtató üzeneteket, pozitív életszemléletet helyezi előtérbe, úgy, hogy szórakoztat és élményt nyújt”

– tette hozzá Enyedi.

A Manna FM-ről itt érhetők el korábbi írásaink.

Még több hír érhető el a Media1-en. Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy ne maradjon le a történésekről!

Borító: Enyedi András

Szóljon hozzá!