fbpx
Warner Bros. Discovery

Warner Bros. Discovery lesz a neve a streamingháború legújabb nagy játékosának

Három hete jelentette be az AT&T, hogy megszünteti a WarnerMedia üzletágát és összevonja a Discovery-vel, most pedig nevet is adtak az új leányvállalatnak.

Az új nevet, David Zaslav, a Discovery elnök-vezérigazgatója és az egyesült vállalat leendő vezérigazgatója mutatta be a Warner Bros. stúdióban Burbanban.

„Szeretjük az új cég nevét, mert a Warner Bros új kombinációját képviseli.”

– írja közleményében a cég.

Az új médiavállalkozás a Discovery és a WarnerMedia 43 milliárd dolláros javasolt összefonódásának eredménye lenne, és így az egyesült vállalat képes lesz felérni az olyan streaming szolgáltatásokhoz, mint a Disney+ és a Netflix.

Amennyiben az amerikai versenyhatóság is jóváhagyja az egyesülést, a világ egyik legnagyobb médiakönyvtárát fogja birtokolni a Warner Bros. Discovery, közel 200.000 órás műsorral, és több mint 100 világszerte ismert csatornával mint az HBO, a Warner Bros., a Discovery, a CNN, a Cartoon Network és az Eurosport.

Még több hír érhető el a Media1-en!

Borítókép: Discovery
Szóljon hozzá!

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások