Újra az újságárusok polcain az autóMAGAZIN – írta meg a Totalcar.
A Central Médiacsoport még tavaly év végén jelentősen átszervezte médiaportfólióját, melynek részeként „a hazai autós piac jelentős csökkenésére” hivatkozva, más lapok mellett az autóMAGAZIN-tól is elbúcsúztak – erről a Media1 is beszámolt annak idején.
A lap most annak köszönhetően tudott újra megjelenni, hogy a lap egykori munkatársai, Szabó-Jilek Ádám és Kiss Ferenc, valamint a hozzájuk társuló Révai Ákos összeálltak, majd az újonnan alapított AM Kiadó nevű cég megvette az autóMAGAZIN licencjogait a Motor Presse Stuttgarttól.
A szerkesztőség közleményében azt hangsúlyozzák, hogy az újság továbbra is a megszokott 100 oldalon jelenik meg minden hónapban. A lap főszerkesztője Kiss Ferenc lett.
„A költségeink alacsony szinten tartása mellett a 2020-as példányszámokat alapul véve nyereségesen tudjuk kiadni a magazint. A nyomtatott magazin mellett online tartalmakkal is megszólítjuk az autóvásárlókat. A print magazin havonta jelentkező, kézzelfogható élménye mellett erős internetes jelenléttel szolgáljuk ki az azonnali információk iránti igényt”
– nyilatkozta Révai Ákos, a kiadó igazgatója a kreativ.hu szerint.
A mai napon jelentették be egy másik, szintén a Central Médiacsoport által bezárt lap, az ELLE című divatmagazin újraindulását is. Ez utóbbit az a Milkovics Pál szerezte meg, aki a Pesti Hírlap és a 168 Óra kiadójának tulajdonosaként is ismert.
További hírek olvashatók a Media1.hu-n!
Kiemelt kép: Autómagazin Facebook
További hírek találhatók a Media1-en!