A platformot 2008-ban alapították Berlinben és azóta 38 millió aktív vásárlóval rendelkezik. Termékeik között vannak ruhák, cipők, divatkiegészítők és szépségápolási cikkek is.
2020 során a Zalando aktív vásárlóinak száma 25 százalékkal nőtt, és elérte a 38,7 millió főt, ezért döntöttek úgy, hogy terjeszkedni szeretnének. Több országba még idén, Magyarországon és Romániában 2022-re lesz elérhető a weboldal.
Robert Gentz, a Zalando társügyvezetője elmondta:
„2020 olyan év volt, amelyet korábban nem láthattunk. Továbbra is hosszútávú célunkat tartjuk szem előtt, hogy a Zalando legyen a kiindulópont a divat világában. A következő években is a növekedésre és a hosszútávú beruházásokra koncentrálunk majd.”
A weboldalon számos márka, üzlet és kiskereskedő is megtalálható. A partnerprogram 24 százalékot tett ki a webshop teljes forgalmából. Jelenleg 3400 üzlet csatlakozott a programon keresztül mint például a Nike, az Adidas és a Converse.
Az e-kereskedelem alakulásáról korábban itt írtunk.
További hírek találhatók a Media1.hu-n. Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy ne maradjon le a friss történésekről!