Dull Szabolcs, az Index volt főszerkesztője az RTL Híradóban

Dull Szabolcs sem tudja, honnan szerezhette meg híváslistáját az Origo

Az Index egykori főszerkesztője fél évig biztosan nem tud más lap munkájában segédkezni.
Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: twitter
Megosztás itt: tumblr
Megosztás itt: linkedin
Megosztás itt: whatsapp
Megosztás itt: skype
Megosztás itt: email

A Hvg360 Terasz vendége volt Dull Szabolcs, az Index egykori főszerkesztője. Az újságíró elmondta, hogy bár nem volt ott a sajtószabadságért, illetve az Indexért szervezett tüntetésen, a beszámolók alapján sokkal többen vettek részt a megmozduláson, mint előzőleg gondolta.

Sokkolt, hogy eljutottunk 2020-ra erre a szintre – így kommentálta azt, hogy nemrégiben az alakuló Pesti TV stábja otthonában kereste meg, bejelentés nélkül. Dull Szabolcs szerint ez dühítő és értetlenkedést vált ki belőle. Ahogyan korábban beszámoltunk róla, a helyzetnek az ad különös pikantériát, hogy a Pesti TV résztulajdonosa Vaszily Miklós, aki az Index reklámfelületeit értékesítő Indamédiában is résztulajdonos.

A kormányközeli média korábban azt állította, hogy Dull elbocsátása előtt ellenzéki vezetőkkel, nevesítve Dobrev Klárával beszélt telefonon. Az egykori főszerkesztő elmondta: az Origo a híváslistájára hivatkozik, azonban:

„A híváslistámról nincsen titkolnivalóm, de azért van egy olyan rémisztő része, hogy honnan szerezték meg. Én azért megkérdezném ezeket a lapokat, hogy honnan szerezték meg a híváslistámat.”

Dull Szabolcs azzal kapcsolatban semmilyen konkrétumot nem árult el, hogy mikor és hány fővel indulhat el a felmondott munkatársak új lapja. Ő maga még fél évig biztosan nem tud részt venni az új lap munkájában, mivel szerződése az Indexhez köti, versenytilalmi szerződése van.

Kiemelt kép: Dull Szabolcs, az Index volt főszerkesztője az RTL Híradóban
Szóljon hozzá!

A Media1 legfrissebb hírei

Kövessen minket!

Iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!