fbpx
Tatár György (HotelPremio) és Szigetvári József (Szállás.hu)

Eladta egyik márkáját a Szállás.hu

A Szallodak.hu-t üzemeltető HotelPremio Kft. megvásárolta a Konferenciahotelek.hu-t a Szallas.hu-tól, mely ezzel kivonul az üzleti szállások piacáról.
Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: twitter
Megosztás itt: tumblr
Megosztás itt: linkedin
Megosztás itt: whatsapp
Megosztás itt: skype
Megosztás itt: email

A Szallas.hu ma, szerdán bejelentette, hogy eladta a Konferenciahotelek.hu márkáját a Szallodak.hu-nak. Az ügylet révén mindkét cég mostantól arra a területre kíván fókuszálni, amelyben vezető szerepe van. A Szallas.hu így kizárólag a B2C (business to consumer, azaz fogyasztói) piacon tevékenykedik, a Szallodak.hu pedig rendezvényhelyszín platformjaival a B2B (business-to-business, azaz üzleti) fogyasztókra koncentrál.

A Szallodak.hu mellett a RendezvenyHelyszinek.hu és a CegesHelyszinek.hu oldalakat, illetve immáron a Konferenciahotelek.hu-t is tulajdonló, 2019-ben 978 millió Ft árbevételű HotelPremio Kft. ezzel tovább tudott erősíteni a vállalati szegmensben, és reményei szerint a következő 3 évben 110 százalékos bevételnövekedést tud elérni.

A Szallas.hu azzal indokolta a Konferenciahotelek.hu eladását, hogy az elmúlt időszakban erős regionális terjeszkedésbe kezdett az online szállásfoglalás területén, és ki akart szállni a B2B területről. A mostani ügylettel a HotelPremio Kft. a céges rendezvénypiac legnagyobb szereplőjévé vált.

„Innen szép nyerni – reagált a járvány okozta piaci helyzetre Tatár György, a HotelPremio Kft. ügyvezetője és tulajdonosa (a képen balra), aki az előre menekülést választotta vészforgatókönyvként. – A felvásárlást is tulajdonképpen a járvány okozta vészhelyzet gyorsította fel, hiszen minden piaci résztvevőnek az volt a legfőbb érdeke, hogy az erőforrásait optimalizálja és erősségeire koncentráljon, így mi éltünk a piaci tisztulás adta lehetőségekkel. Az elmúlt években egyértelmű volt számunkra az irány: a B2C fókuszból mára a B2B területre koncentrálunk. A jelenlegi vírushelyzetnek köszönhető óriási visszaesést a felvásárlással nyert újabb piaci szelettel is szeretnénk enyhíteni, és hisszük, hogy a helyszíneket biztosító partnereinknek, szállodáknak a lehető legnagyobb mértékben tudunk megrendeléseket biztosítani.”

„Amikor az eladás mellett döntöttünk, olyan partnert kerestünk, aki a magas minőségű szolgáltatás és folyamatos fejlesztés által tudja tovább vinni a Konferenciahotelek.hu weboldalt – mondta Szigetvári József, a Szallas.hu Csoport vezérigazgatója (a képen jobbra). – Ezáltal mi növelni tudtuk a fókuszt a közép-európai B2C piacon és a céges partnereink pedig továbbra is jó kiszolgálásban bízhatnak. Annak is kifejezetten örülök, hogy a HotelPremio Kft. tulajdonában álló Szallodak.hu weboldal a Szallas.hu rendszerét fogja 2020. augusztus 1-jétől használni. Így bízom benne, hogy a partnereink számára még egyszerűbb és jobb szolgáltatást tud a Szallas.hu nyújtani.”

További hírek és cikkek találhatók a Media1-en!

Borító: Tatár György, a HotelPremio Kft. ügyvezetője és tulajdonosa (balra) és Szigetvári József, a Szallas.hu csoport vezérigazgatója (jobbra)
Szóljon hozzá!