A mai bejelentés szerint hamarosan indul az RTL Klubon a Cápák között tavaly már előre beharangozott második évada. A műsort a koronavírus-járvány nem érinti, hiszen a felvételekre már hamarabb sor került, a szereplők toborzását már tavaly novembertől elkezdték.
Mivel sokan vannak most önkéntes házi karanténban és extra sokan töltik a tévé előtt az időt, a járvány miatt még plusz nézőkre is számíthat a műsor, amelyet Varró Szabolcs, a produkció kreatív producere egyébként üzleti talkshowként emlegetett a mai netes sajtótájékoztatón. A kreatív producer azért nevezte shownak a műsort, mert a műsorban az üzlet mellett a játékosok emberi történeteibe, ötleteibe is belenézhetünk szórakoztató formában.
Ők lesznek idén a Cápák
A Cápák között előző évadából már megismert befektetők közül négyen ülnek be ismét a műsorba,
• Balogh Levente, a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. elnöke, a PepsiCo termékek forgalmazója

• Balogh Péter, angyalbefektető, a Baconsult Kft. ügyvezetője

• Fehér Gyula, a Ustream alapítója, az Oktogon Ventures befektető cég elnöke

• Moldován András, a Mangal Ilona Sertéshizlalda Kft., a Jack’s Burger Étteremlánc, valamint az Animalsoft Állattenyésztési szoftver-fejlesztő cég tulajdonosa

rajtuk kívül pedig új cápaként érkezik Tomán Szabina, a Toman életmódprogram megalkotója, aki 15 év modellkarriert követően már 8 éve építi saját vállalkozását.

Az új cápa az egészséges és fenntartható fogyás elkötelezett szószólója amellett, hogy nagyívű karriert épített, két gyermek édesanyja. Tomán Szabina egyébként Apró Anna helyére ül be, akivel kapcsolatban már tavaly novemberben sejtettük, hogy kimarad majd a műsorból, ugyanis egyedül ő nem szerepelt a toborzó videókban, de akkor az RTL Magyarországnál még azt mondták a Media1-nek, ő is tagja lesz a befektetői körnek.
Most is Lilu lesz a Cápák között műsorvezetője
Ami egyébként nem változik, az a műsorvezető személye, aki ezúttal is Kovalcsik Ildikó, azaz Lilu lesz. Az ő feladata lesz, hogy a befektetők pénzéért megküzdő játékosokat megszólítsa, az egész játékot kézben tartsa.

Szintén változatlan, hogy Máté Krisztina a műsor gyártócégének producere. Ő a mai, hétfői sajtótájékoztatón a külföldi szériák sikereit emelte ki, vagyis azt, hogy az Egyesült Királyságban a 17. évadán van túl a formátum, ahol eddig több mint 170 millió fontot fektettek be. Az első magyar évadban 35 cég szerepelt, a befektetésre érdemesnek vélt vállalkozások mintegy 300 millió forint értékben kaptak ajánlatokat az első évad cápáiból.
Az első széria nagyot ment tavaly
Kolosi Péter, az RTL Magyarország vezérigazgató-helyettese és programigazgatója a műsor indulásával kapcsolatban azt emelte ki, hogy a Cápák között első szériája a tavalyi év egyik legnagyobb sikere volt. Egy régi terv vált való a formátum honosításával, ami sikerrel zárult. Saját sávjában a legnézettebb műsorként futott, népszerűségét jól mutatja, hogy idén több mint kétszer annyi vállalkozó jelentkezett mint egy évvel korábban, hogy a Cápák előtt pitch-elve mutassák be terméküket, üzleti tevékenységüket.
Varró Szabolcs, kreatív producer szerint a jó műsorhoz Magyarországon adottak a feltételek: nagyszerű Cápák, rámenős vállalkozók. A Cápák tavaly bebizonyították, hogy üzletileg rátermettek, érdekesek és felkészültek, a vállalkozók pedig idén is azon lesznek, hogy bebizonyítsák nekik, hogy az ő üzletük a legjobb a világon.
Sok szakmai partner csatlakozott
A műsor kiemelt partnere idén is a K&H Bank, továbbá a Magyar Telekom, a BMW Group, valamint a szamlazz.hu online számlázószoftver is csatlakozott.
Szakmai partnerként csatlakozott továbbá a Forbes Magyarország, a FIVOSZ (Fiatal Vállalkozók Országos Szövetsége), a BOKIK (Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Kereskedelmi és Iparkamara), a Győr-Moson-Sopron Megyei Kereskedelmi és Iparkamara, a Hajdú-Bihar Megyei Kereskedelmi és Iparkamara, valamint az iCentre és a Bridge Budapest.
További tévés hírek találhatók a Media1 tv rovatában!