január 24, 2020

ripost

Pert vesztett a Ripost

Helyreigazításra kötelezte szerdai első fokú ítéletében a Fővárosi Törvényszék a Gréczy Zsoltról, a DK politikusáról írt, állítólagos zaklatásról szóló cikkel összefüggésben a sajtóterméket.

Pesti Hírlap 0. szám

Jön a Pesti Hírlap, most már tényleg

Elhárultak a Pesti Hírlap rendszeressé válása elöli akadályok. Jövő héten csütörtökön utcára kerül a lap, és onnantól fogva rendszeresen így is lesz.

Az ORF1 riportjának egyik pillanata a magyar médiahelyzetről

A magyar médiapiac bedarálásával foglalkozott az ORF1 osztrák állami tévécsatorna

16 perces videót sugároztak a magyar médiahelyzetről, például a Fidesz-cimborákkal feltöltött Médiatanácsról, az állami hirdetések eltérítéséről és arról, hogy Mészáros Lőrinc először megvette a magyar média jelentős részét, majd egyszer csak odaajándékozta azt az újonnan létrehozott fideszes médiaholdingnak.

Klubrádió

24 milliót fizettetne a Klubrádióval a bíróság, a rádió fellebbez a mai ítélet ellen

24 millió forint perköltség megfizetésére kötelezte mai első fokú ítéletében a Klubrádiót a Törvényszék, mivel a bíró nem tartotta megalapozottnak a médiahatóság elleni kártérítési perben megjelölt 1,2 milliárd forint kártérítési összeget, így most elutasította a felperes keresetét. A rádió vezetőjét és elnökét kérdezte a Media1 az ítélethozatal után.