Átalakították a napokban a TV2 Média Csoport saját gyártású műsoraiért felelős területet, ami azzal járt, hogy megszűnt a tévétársaságnál a kreatív igazgatóság – értesült a SorozatWiki. Az oldal információi szerint az úgynevezett on-air promó részleg a Dobsi Adrienn vezetése alatt álló kommunikációs igazgatósághoz került át, ahova eddig a pr és marketing osztályok tartoztak.
A kreatív osztály megszűnését követően a műsorok kreatív felügyelete Fischer Gábor programigazgató alá kerül. Bár a kreatív igazgatóság megszűnt, Kirády Attila kreatív igazgató a vállalatnál marad, de Fischer Gábor programigazgató lesz a főnöke.
A kreatív igazgatóság 2017 júliusában jött létre a korábban programigazgatói feladatokat ellátó Ökrös Gergely vezetésével. Ökrös Gergely azonban, több más vezetőtársával együtt idén tavasszal távozott a TV2-től. Kirády Attila ezután kapta meg a kreatív igazgatói posztot.
Bár a SorozatWiki a mostani átszervezés okaira nem tért ki, de a döntésben vélhetően nagy szerepe lehetett a TV2 ősszel képernyőre tűzött saját gyártású produkcióinak rossz nézettségi teljesítményének.
A kreatív igazgatóság megszűnését és az átszervezéssel kapcsolatos információkat egyébként a TV2 sajtóosztálya is megerősítette.
További tévés hírek találhatók a Media1 tv rovatában.