A Media1 idén júliusban már beszámolt arról, hogy távozik Gál Judit, az Auchan kommunikációs igazgatója. A szakember 7 év után hagyta el az áruházláncot, ahol korábban szóvivői feladatokat is ellátott. Gál Judit akkor még nem tudta megmondani érdeklődésünkre, merre folytatja tovább karrierjét, ezután ugyanis egy ideig a családjával kívánt pihenni. Azt viszont megtudtuk, hogy Gál Judit utódja az Auchannál Varga-Futó Ildikó lett.
Mostanra azonban azt is bejelentették, hogy Gál Judit lett a Danubius Hotels Group marketing és kommunikációs igazgatója.
A pozíció eddig nem létezett a több mint fél évszázados múltú, 46 szállodával rendelkező szállodaláncnál.
Teljesen megújítja a szállodalánc márkáját
Az ügynökségi és megbízói tapasztalatokkal is rendelkező új vezető feladata, hogy integrált szemlélettel, megfelelő kommunikációs rendszerek kialakításával és új platformok alkalmazásával erősítse a Danubius márkát, amely teljes megújulás előtt áll. A rebranding (azaz átmárkázás) már az új vezető irányítása alatt zajlik le a közeljövőben.
Gál Judit marketing és kommunikációs igazgató felel szeptembertől a Danubius Hotels Group külső- és belső kommunikációjáért is, beleértve a reputációmenedzsmentet,
márkaépítést, az eseménymarketinget, a kiállítási megjelenéseket, a médiaplatformok használatát, valamint a toborzás és munkaerő megtartás támogatását – a sales és
marketing igazgató közvetlen irányítása alatt.
Gál Judit francia és kommunikáció szakon végzett az ELTE-n, majd szóvivői posztgraduális diplomát, ezt követően MBA végzettséget szerzett a Lyon 3 egyetemen. 2006-tól az MmD (Grayling), majd a Hill+Knowlton nemzetközi ügynökségeknél dolgozott tanácsadóként FMCG, IT, energetikai és kiskereskedelmi szektorban tevékenykedő ügyfelekkel. 2012-ben igazolt az Auchanhoz, ahol eleinte kommunikációs menedzser és szóvivő volt, majd 2014-től lett a vállalat kommunikációs igazgatója. Vezetőként ő felelt az áruházlánc a külső és belső kommunikációs feladataiért, az Auchan hazai média reprezentációja és ismertsége ez idő alatt jelentősen javult, a kereskedelmi szektort érintő komoly változások ellenére is. 2015-ben szakmai teljesítményét a „Szavak embere” díjjal ismerte el a Magyarországi Szóvivők Országos Egyesülete. A szakember több nyelven beszél, házas, két gyermek édesanyja.
A Danubius Hotels Group mára Magyarország egyik legnagyobb szállodalánca lett, több mint 4300 főt foglalkoztat, és Európa 5 országában is jelen van.
A Media1 karrier rovatában további személyi hírekről is olvashat. Például arról, hogy új ügyvezetője van a HOPPexnek.