Az NMHH egyik irodájának bejárata. Fotó: Ladányi András / Media1

Tovább szólhat a Trió Rádió is

A Rádió 88 ügye mellett a Trió Rádióról is döntött a Médiatanács a rendkívüli ülésén. Továbbra sem született viszont döntés az ATV közelébe került rádió, a Spirit FM névhasználata ügyében, pedig jövő héten hétfőn kerül sor a névváltásra.
Share on facebook
Share on twitter
Share on tumblr
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on skype
Share on email

Mint arról már beszámoltunk, a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa több hónappal a médiatörvény szerint erre rendelkezésre álló határidő után mégis meghosszabbította a szegedi Rádió 88 médiaszolgáltatási jogosultságát tegnap. Emiatt rendkívüli ülést tartott a testület.

A Rádió 88 jogosultsága így 2024. augusztus 31-ig érvényes az FM 95,4 MHz-en Szegeden.

Az NMHH ma bejelentette azt is, hogy egy másik vidéki rádió médiaszolgáltatási jogosultságát is meghosszabbította a tegnapi ülésén.

A szintén kereskedelmi jellegű Trió Rádió médiaszolgáltatási jogosultságáról van szó, ami a Jászberény 97,7 MHz-es helyi frekvencián fogható. A rádió 2024. október 18-ig szólhat tovább.

Nem döntött viszont a Médiatanács a budapesti Broadway Rádió ügyében, mely a jövő héttől, szeptember 2-ától (ATV-közeli tulajdonban) Spirit FM néven működne tovább. A testület legközelebb szeptember 3-án ülésezik.

Borító: Az NMHH egyik irodájának bejárata. Fotó: Ladányi András / Media1

Szóljon hozzá!

Orbán Viktor miniszterelnök (j) és Marjan Sarec szlovén kormányfő kezet fog a hivatalos tárgyalásuk után tartott sajtótájékoztatón Budapesten, a Karmelita kolostorban 2019. október 28-án.

Erősödnek Szlovéniában az Orbán Viktorhoz közeli, a TV2-t is tulajdonló nagyvállalkozóval kapcsolatos aggályok a Planet TV felvásárlása kapcsán, eközben csúszik az ügylet jóváhagyása

A legfrissebb hírek szerint a szlovén állami tulajdonban lévő Telekom Slovenije Felügyelőbizottságának tagjai nem hagyták jóvá csütörtökön azt a döntést, amelynek alapján a TV2 tulajdonosa veheti meg a Planet TV-t. A szlovén sajtóban eközben erősödőben vannak azok a hangok, hogy mit is akarnak Orbán Viktor köreibe tartozó személyek a szlovén médiával, illetve beszámolnak arról is, hogy Magyarországon állami hirdetésekkel tömték ki a veszteséges TV2-t.

A Magyar Parlament

A tiltakozás ellenére elfogadták a kata szigorítását: rosszul járnak az újságírók, a weblaptulajdonosok, a fuvarosok, az ügyvédek és sokan mások

A pénteken elfogadott jogszabályi rendelkezés alapján jövőre, ha egy katás vállalkozás egy év alatt 3 millió forintnál magasabb összegű bevételre tesz szert ugyanazon üzleti partnerétől, akkor azt extrém mértékű, 40 százalékos büntetőadóval sújtják a kata fix összegén felül. Megszűnik továbbá a kettős katázás lehetősége és sor más, a vállalkozók szempontjából rendkívül előnytelen változás is jön, miközben kivételezni fognak az állam beszállítóival. A változások nagyon kedvezőtlenül érintik a média szektort is.

Bodolai László, az Index.hu Zrt. elnöke, a Magyar Fejlődésért Alapítvány kuratóriumi elnöke

Az Index.hu Zrt. elnöke pontosítást kért a 444-től, és azt, hogy „ne működjön közre az Index szétverésében”

Bodolai László a 444-hez és a Media1-hez is eljuttatott jegyzőkönyvi részlettel igazolva látja, hogy szerinte nem igaz, amit tegnap a 444 írt az Index.hu Zrt. kapcsán. Az Index elnöke több kört is futott már a 444.hu-nál, először a szerzőnél, majd a főszerkesztőnél és a 444-et működtető Magyar Jeti Zrt. vezérigazgatónál is, hogy pontosítsák az írást, illetve ahogy Bodolai fogalmazott, „ne működjön közre az Index szétverésében”. Bodolai azonban állítja: nem kapott választ. Ezt a 444 munkatársa is megerősítette a Media1 érdeklődésére, de azt is elmondta, miért.

A Media1 legfrissebb hírei

Kövessen minket!

Iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!