A Brandtrend.hu nyitóoldalának egy részlete

Tovább durvul a háború a BrandTrend körül

Jánosy Zsuzsanna szerint Kőszegi András valótlanságokat nyilatkozott róla és a cégről a Media1-nek, ezért jogi lépésekre készül Kőszegi ellen. Kőszegi fenntartja állításait.

Két héttel ezelőtt számoltunk be a Media1-en arról, hogy Kőszegi András – a BrandTrend Kft. 50 százalékos tulajdonosa – bejelentette, már csak formálisan van jelen a Brandtrend.hu nevű híroldalt működtető és márkatanácsadást végző kft.-ben. Kőszegi a tulajdonostársával, Jánosy Zsuzsannával kialakult, feloldhatatlannak bizonyult konfliktusa miatt már korábban lemondott az ügyvezetésről, és azt mondta, mostanra az üzletrésze is csak azért van meg, mert Jánosy állítólag még ingyen sem hajlandó átvenni azt. Kőszegi azt nyilatkozta a hírben, szakmai és személyes vitája is volt Jánosy-val, amit nem tudtak tisztázni, de részletekbe nem volt hajlandó belemenni. Kőszegi András a konfliktusról annak apropóján beszélt, hogy ő ma már egy másik, hasonló tematikával foglalkozó oldal (az onbrands.hu) sikerében érdekelt, illetve azt mondta, szeretné, ha már nem vele azonosítanák a BrandTrendet, függetlenül attól, hogy formálisan még az ő neve is szerepel a cégnyilvántartásban.

Jánosy: Kőszegi valótlanságokat állít

A hírre reagálva a minap nyilatkozatot küldött a Media1-nek Jánosy Zsuzsanna. Jánosy azt írja, fontosnak tartja tudatni, hogy

„a Kőszegi András által a BrandTrend Kft.-vel kapcsolatban tett nyilatkozatok számos ponton valótlan állításokat és csúsztatásokat tartalmaznak. Véleményem szerint a médiában nap mint nap egymás iránti bizalommal és felelősséggel dolgozó emberek megítélését rontják az ilyen típusú megnyilatkozások, ahol valaki a brand építés jegyében nemtelen eszközöket használ fel arra, hogy önmagát futtassa és hogy az új próbálkozásainak média felületet szerezzen. Ez nem csak lejáratja a szakmánkat és a kollégákat, de ráadásul ez az önreklám szerintem a Magyar Reklámetikai Kódex 11. cikkelyébe is ütközik (A hírnévrontás tilalma)”.

Jánosy hozzátette:

„Sajnálatos módon Kőszegi András a valótlan rágalmait már rég óta alattomosan terjeszti széles körben személyes szakmai beszélgetések során, de mivel most már ezt leplezetlenül és nyilvánosan teszi, ezért ezt nem hagyhatom tovább szó nélkül.”

Jánosy levele ezek után így folytatódik:

„A Kőszegi András által tett nyilatkozatokhoz képest a valós tények azok, hogy 2018 nyarán a BrandTrend tártulajdonosaként és ügyvezető igazgatójaként a tulajdonosok között fennálló szerződést súlyosan megszegve, a brandtrend.hu oldal adminisztrátori jogosultságát kihasználva a BrandTrend Kft. szellemi tulajdonát és az adatkezelési szabályokat megsértve egy új kommunikációs blogot hozott létre, amivel jelentős kárt okozott a BrandTrend Kft-nek. Mindez azért is megdöbbentő, hiszen 2013-ban a közös cégtársi viszony 20 millió forintos hozzájárulásommal jött létre”.

Nem igaz, hogy ingyen átadta volna?

Jánosy Zsuzsanna szerint nem igaz, hogy Kőszegi András ingyen otthagyná a céget, és az sem igaz, hogy Jánosy nem engedi ki, ahogy az sem igaz, hogy a konfliktusok forrása Jánosy lenne:

„A valóság ezzel szemben az, hogy az üzletrészének ingyenes átadására vonatkozóan soha semmilyen hivatalos ajánlatot nem tett sem nekem, sem jogi képviselőmnek, ezzel ellentétben azzal fenyegetőzött, hogy ha nem veszem meg tőle az üzletrészét, akkor olyan befolyásos befektetőket fog hozni, akiknek meg van a hatalmuk arra, hogy akaratom ellenére is teljesen átalakítsák a BrandTrendet. Később az általa önkényesen diktált áron akarta eladni az üzletrészét, azonban a BrandTrendnek és nekem okozott igen jelentős összegű károkozásából egy forintot nem fizetett meg, a felém fennálló tartozásait pedig nemes egyszerűséggel letagadta. Kőszegi a BrandTrend Kft. elleni jogsértéseit azóta is folytatja. A személyem ellen elkövetett súlyos atrocitásai fényében képmutatásnak tartom, hogy ő említi az ügy kapcsán családját és egészségét”.

Egy márkát nem lehet megalapítani

Jánosy az eredeti hírünkben említettekre reagálva még a következőket írta:

„Elmondanám továbbá Kőszegi azon megállapításaival kapcsolatban, hogy a BrandTrend márkát ő alapította, hogy márkát nem lehet alapítani. Ez az állítás is csúsztatás. A szakmaiatlan megfogalmazás mellett teljesen negligálja a BrandTrend-ben itthon és nemzetközi szinten végzett munkámat. Kőszegi András a BrandTrend Bt-t alapította, ami márkáját 2013-ig építette, de az azóta eltelt 5 évről ő ezt már nem jelentheti ki”.

(Bár Jánosy Zsuzsanna nyilatkozatát szó szerint közöljük, a pontosság érdekében jelezzük, hogy eredeti hírünkben a Media1-en az állt, hogy Kőszegi hozta létre a BrandTrend nevű márkahíreket közlő weboldalt 15 évvel ezelőtt, illetve azt említettük, hogy ilyen néven rádióműsora is volt. Emellett Jánosy az iménti nyilatkozatában egyébként maga ismeri el, hogy Kőszegi már korábban ilyen néven egy bt.-vel is rendelkezett. Tényszerűnek látjuk azt is, hogy Kőszegi az egyik alapítója a BrandTrend Kft.-nek. Így nyilvánvaló, hogy ennek a márkának ő a létrehozója.)

Jánosy Zsuzsanna jogi ellenlépéseket ígér és nyilatkozatstopot kér Kőszegitől

Jánosy a nyilatkozat végén bejelenti:

„Saját jóhírnevem és a BrandTrend Kft. nevében ügyvezetőként a károkozás tekintetében meg fogom tenni a szükséges jogi lépéseket és felszólítom nyilvánosan is Kőszegi Andrást, hogy tartózkodjon minden személyemet és a BrandTrend-et érintő nyilatkozattól.”

Kőszegi még idézett is nekünk a levélből, amelyben ingyen felajánlotta üzletrészét

Kőszegi András a nyilatkozat kapcsán azt mondta, nem szeretne a korábban megjelentekhez és a mostani nyilatkozathoz többet hozzáfűzni, mindössze annyit, hogy fenntartja állítását, hogy végül már ingyen is kész lett volna átadni a cégben az üzletrészét, sőt erre akár most is hajlandó lenne.

Kőszegi közölte: az ajánlatot a jogi képviselőjén keresztül, hónapokkal ezelőtt, bizonyítható módon, hivatalos úton küldte meg. A levélben Kőszegi elmondása szerint szó szerint az állt:

„Ügyfelem felajánlja, hogy ingyenesen, ellenérték nélkül átruházza Önre a Társaságban lévő teljes, a törzstőke 50%-át képviselő üzletrészének tulajdonjogát”.

Kiemelt kép: A Brandtrend.hu nyitóoldalának egy részlete

Ne maradjon le a híreinkről, iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások