Kőszegi András, a Brandtrends alapítója

Kiszállt Kőszegi András, a BrandTrend alapítója

Az alapító már csak formálisan maradt tagja a BrandTrendnek, mert feloldhatatlan konfliktusa támadt a tulajdonostársával. Az alapító már egy új szerkesztőség sikerében érdekelt.
Share on facebook
Share on twitter
Share on tumblr
Share on linkedin

Megromlott a viszony a Brandtrend.hu -n márkahírekkel kapcsolatos hírszolgáltatással, valamint márkatanácsadással és konferenciaszervezéssel foglalkozó Brandtrend Kft. két tulajdonosa között.

A Media1 értesülése szerint Kőszegi András újságíró-kommunikációs szakember és a másik tulajdonos, Trunkné Jánosy Zsuzsanna között mostanra olyannyira megromlott a kapcsolat, hogy Kőszegi András lemondott az ügyvezető igazgatói posztról.

Kőszegi, akinek ilyen néven rádióműsora is volt korábban, az üzletrészétől is szabadulna, azt mostanra már ingyen is felajánlotta Jánosynak, holott Kőszegi hozta létre ezt a márkát. Jánosy azonban állítólag elzárkózik attól, hogy átvegye Kőszegi részét.

A helyzetet tovább bonyolítja, hogy Kőszegi és Jánosy azonos, 50-50 százalékos arányban tulajdonosa a BrandTrendnek. Így Kőszegi hiába adná át az üzletrészét akár egy külső félnek, ezt egyelőre nem tudta megtenni, mivel Jánosy hozzájárulását is meg kellene szereznie ahhoz, hogy harmadik fél kerüljön be a cégbe Kőszegi helyére.

BrandTrend

A Media1 beszélt Kőszegi Andrással, aki megerősítette, hogy lemondott az ügyvezetői posztról. Azt mondta, szerette volna, ha meg tudnak egyezni Jánosy-val, de mostanra már nem szívesen adná a nevét a BrandTrendhez. A közöttük kialakult konfliktusról nem akart részleteket mondani, mindössze annyit említett, nagyon eltérő elképzeléseik voltak nem csak szakmai ügyekben, de személyes konfliktus is volt Jánosyval.

„A cégtársam annak ellenére, hogy felajánlottam neki ingyen a teljes tulajdonrészemet, nem enged ki a cégből. Az oldal ugyan most is él, de már nem szeretném, ha velem azonosítanák. Nem akarok vádaskodni, személyeskedni. Így döntöttem, hogy részemről ennek vége. Fontosabb a családom és az egészségem.”

Kőszegi András azt mondta, ő mostanra már csak formálisan tagja a cégnek, hiába látjuk őt tulajdonosként.

A BrandTrend márkahíreket közlő oldalt egyébként 15 évvel ezelőtt, 2004-ben alapította Kőszegi András, majd Trunkné Jánosy Zsuzsanna 2013-ban szállt be társtulajdonosnak. Kőszegi András, a BrandTrend alapítója a döntését a Facebookon is bejelentette. Azt írta:

„Nem így terveztem, de részemről vége, mert elérkezett a nap, amikor az ördög azt súgta a fülembe, Te nem vagy elég erős ahhoz, hogy legyőzd a vihart. Ma én suttogom az ördög fülébe. Én vagyok a vihar!”

Kőszegi mostanra már egy másik oldal sikerében érdekelt, ugyanis elindult az Onbrands.hu, amit ő is támogat.

onbrands.hu

A szakember emellett egy egyedi bútorgyártással foglalkozó bútoripari cégben, a Liwing márka sikerében is érdekelt. Ez utóbbinak épp pénteken indult el a honlapja.

A BrandTrend Kft. az Opten céginformációs rendszer szerint 2017-ben 24,6 millió forint árbevételt ért el. Az elmúlt 5 évben a legjobb évük 2014-ben volt, akkor 42,1 millió forint árbevétellel zártak.

Frissítés (2019.03.25.)

Jánosy Zsuzsanna, a cégtárs szerint nem igaz, amit Kőszegi nyilatkozik

Reagált az iménti hírünkben megjelentekre Jánosy Zsuzsanna, a Brandtrend Kft. másik tulajdonosa. Jánosy szerint Kőszegi állításai több ponton nem felelnek meg a valóságnak, ezért jogi ellenlépéseket helyezett vele szemben kilátásba. Jánosy többek között az állítja, nem igaz, hogy ingyen felajánlotta neki az üzletrészét Kőszegi. Jánosy nyilatkozatát egy külön hírben részletesen, szó szerint is közöljük. Kőszegi András is újra megszólalt, azt mondja, bizonyítható, hogy felajánlotta a részét, sőt akár most is kész lenne ingyen átadni azt.

Kiemelt kép: Kőszegi András, a Brandtrend alapítója. Fotó: Piltner Péter

Szóljon hozzá!

Ez is érdekelheti