Időkép

Mészáros Lőrincék cégét választotta az Időkép

Ezentúl az Atmedia, Mészáros Lőrinc és Tombor András közös érdekeltsége értékesíti az egyik legnépszerűbb hazai weboldal, az Időkép időjárásportál felületeit.
Share on facebook
Share on twitter
Share on tumblr
Share on linkedin

Idén május elsejétől csatlakozik az Atmedia online portfóliójához a Digitális Közönségmérési Tanács (DKT) adatai alapján az egyik leglátogatottabb magyar weboldal, az időjárás-előrejelzésre specializálódott Időkép.hu, derül ki egy keddi sajtóközleményből.

Az Időkép.hu 2004-ben indult családi vállalkozásként, mostanra oldalletöltéseinek száma meghaladja a havi 38 milliót és a havi 1,5 millió egyedi látogatót.

„Büszkék vagyunk arra, hogy családi vállalkozásként létrehoztuk gyakorlatilag máig az egyetlen, privát üzemeltetésben működő radar- és villámérzékelési hálózatot Közép-Európa négy országában, és további célunk, hogy ezt a hálózatot leány- partner- és vegyesvállalataink segítségével minden környező országban kiépítsük. Nagy várakozással tekintünk az együttműködésre az Atmediával, és reméljük, hogy közösen még tovább sikerül növelni mind az Atmedia, mind az Időkép presztízsét és médiapiaci penetrációját”

– idézi a közlemény Nagy Márk, az Időkép.hu ügyvezető-tulajdonosának szavait.

Guttengéber Csaba, az Atmedia ügyvezetője hozzátette:

„Büszkék vagyunk arra, hogy az online üzletágunkat is a piac meghatározó szereplői választják. Az Időkép.hu speciális tematikájával és szolgáltatásaival például a határokon túl élőket is kiszolgálja és ezzel még nagyobb lakossági elérést kínál a hirdető partnereinknek. Vállalatunk célja, hogy tovább bővítsük kínálatunkat, és egyre erősebb online portfólióval még hatékonyabban és integráltan tudjuk kiszolgálni a hirdetői igényeket.”

A közlemény megemlítette, hogy az Időkép nem csupán egy időjárás-előrejelző oldal, de 2007 óta saját webshopja is van, többek között az ott értékesített időjárás-állomásokból származó bevételből biztosították az oldal fejlesztéséhez szükséges tőkét, másrészt ezek adatait is felhasználták az időjárási térképen. Az Időképnek 2008-tól saját meteorológus csapata is van, és országszerte több száz webkamera áll rendelkezésükre, valamint több ezer észlelés valamint felhasználói fotók segítik az előrejelzések készítését.

A velük partnerségre szerződő Atmedia televíziós reklámértékesítő házként indult, mostanra több mint 40 hazai tévécsatorna reklámidejét árulja, de a sales house – melyről 2017 végén derült ki, hogy Tombor András mellett Mészáros Lőrinc közös érdekeltségébe került – egy ideje egyre kiterjedtebb internetes portfóliót is értékesít.

Az Atmedia online portfóliójába tartoznak a

  • Magyar Közmédia oldalai (a hirado.hu, az m4sport.hu, a mediaklikk.hu, a petofilive.hu, a ridikul.hu),
  • az IKO Digital termékei (propeller.hu, izeselet.hu, gamer.hu, nuus.hu, napidoktor.hu, fintechradar.hu),
  • a TV2 Médiacsoport honlapjai (tv2.hu, fem3.hu, tenyek.hu, supertv2.hu, izauratv.hu, spilertv.hu, moziplusztv.hu, lichitv.hu, zenebutik.tv, kiwitv.hu, humorplusz.hu),
  • a Sony Pictures Televison Networks céghez tartozó axn.com, sonymax.hu, sonymoviechannel.hu, viasat3.hu, viasat6.hu honlapok
  • valamint olyan egyéb oldalak mint a femcafe.hu, a hosszabbitas.hu és az atv.hu,
  • májustól pedig a fentiek alapján Időkép is.

Az Időképet működtető Időkép Üzleti Szolgáltatások Korlátolt Felelősségű Társaság egyébként az Opten céginformációs rendszer adatbázisa alapján 2017-ben 453 millió forint árbevételt produkált, adózott eredménye 98 millió forint volt. Az Időkép Kft.-ben az Optenből lekérhető adatok alapján 34 százaléknyi tulajdonrésze van Nagy Márknak, rajta kívül 22-22 százaléka Szente-Varga Bálint Donátnak és Nagy Gergelynek, valamint 12 százaléknyi részesedése Nagy Benedeknek, míg Kiss Andrásnak 10 százaléka.

Szóljon hozzá!

Ez is érdekelheti

A Media1 legfrissebb hírei

Kövessen minket!

Iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!