Az Origo (New Wave Media Group) reklámértékesítő házához, az Evomediához kerül a Player.hu internetes férfimagazin, illetve a Player Media csoporthoz tartozó többi internetes termék értékesítése, írja a kreativ.hu a kiadó közleményére hivatkozva.
A változásra 2019-től kerül sor, ekkortól értékesíti az Evomedia a Player magazinjait a kiemelt ügynökségek irányába.
A Play Mediához tartozik a Player.hu-n kívül a Roadster.hu, az Urbanplayer.hu és a Mitvegyekacsajomnak.hu is. A cég négy reklámértékesítő házat versenyeztett meg a döntési folyamat során. „A stabilitás és a szakmaiság biztosítása mellett a márkaépítési elképzelések támogatása jelentette a kiadó számára a legfontosabb pilléreket” a kiválasztási folyamat során.
2012-től mostanáig egyébként a Central Médiacsoport, illetve elődje, a Sanoma Media értékesítette ügynökségként a felületeket. A Player már a második cég, amely ezekben a napokban elköszön a Centraltól, ugyanis korábban a Jófogás és a Használtautó oldalakat is működtető Schibsted Media is úgy döntött, nem a Centrallal dolgozik 2019-től. Ők saját házon belülre viszik az értékesítést.
Ha a Central nem tudja pótolni a kieső ügyfeleket, akkor a két vállalat távozásával elég nagy eléréssel esik vissza az általa értékesített portfólió látogatottsága, ugyanis a Schibstedhez tartozó Jófogás.hu az egyik leglátogatottabb hazai weboldal. A Player Media ráadásul éppen a Central legnagyobb konkurenséhez megy.