
Távozik a Central Médiacsoport kereskedelmi igazgatója
Szeder Attila tavaly februártól vezette a 24.hu és a Nők Lapja kiadójánál az értékesítési területet.
Szeder Attila tavaly februártól vezette a 24.hu és a Nők Lapja kiadójánál az értékesítési területet.
Megérkezett a számos magyar médiumot, így például a Nők Lapját, a Story magazint, a 24.hu portált és több más lapot megjelentető médiavállalat előző évre vonatkozó pénzügyi beszámolója. Ez alapján a cég profitja körülbelül 30 százalékkal csökkent, miközben az árbevétele gyakorlatilag stagnált az előző évihez képest. A vállalat operatív vezérigazgató-helyettese egy pr-cikkben arról beszélt, hogy a friss pénzügyi mutatóikat nem érdemes összevetni az előző évivel, majd új termékek indítását is kilátásba helyezte.
A médiavállalat a Media1-hez is eljuttatott szerdai közleményében úgy fogalmazott, szeretnék az orosz-ukrán háború kapcsán a független és hiteles tájékoztatást nyújtó Independent Regional Press Publishers of Ukraine-re irányítani a hazai tartalomszolgáltatók és lapkiadók figyelmét.
Vági Róbert kereskedelmi igazgató operatív vezérigazgató-helyettessé lép elő januártól.
Az átalakítás lényegében egyes területek összevonását jelenti, ami személyi változásokkal, köztük a hirdetési igazgatói poszt megszűnésével is jár.
Hogyan lehet elkötelezetté tenni az olvasói közösséget, hogy az hajlandó legyen fizetni a tartalomért? Tényleg érdemes-e televízióban is hirdetni? Miért fontos a márkabiztonság a jelenlegi hazai médiakörnyezetben? Többek között ezekről is hallottunk a Brandfestivalon az Index, a HVG, az Atmedia, a Marquard Media, a Portfolio, a Mediaworks / KESMA és a Central Médiacsoport képviselőjétől.