Vági Róbert

Vági Róbert, a Central Médiacsoport leendő operatív vezérigazgató-helyettese, jelenlegi kereskedelmi igazgatója

Stagnáló árbevétel mellett csökkent a Central Médiacsoport profitja – a cég új termék indítására készül

Megérkezett a számos magyar médiumot, így például a Nők Lapját, a Story magazint, a 24.hu portált és több más lapot megjelentető médiavállalat előző évre vonatkozó pénzügyi beszámolója. Ez alapján a cég profitja körülbelül 30 százalékkal csökkent, miközben az árbevétele gyakorlatilag stagnált az előző évihez képest. A vállalat operatív vezérigazgató-helyettese egy pr-cikkben arról beszélt, hogy a friss pénzügyi mutatóikat nem érdemes összevetni az előző évivel, majd új termékek indítását is kilátásba helyezte.

Central Médiacsoport

Átszervezés a Central Médiacsoportnál

Az átalakítás lényegében egyes területek összevonását jelenti, ami személyi változásokkal, köztük a hirdetési igazgatói poszt megszűnésével is jár.

Brandfestival

Fizetős tartalom és más aktuális trendek a magyar médiában

Hogyan lehet elkötelezetté tenni az olvasói közösséget, hogy az hajlandó legyen fizetni a tartalomért? Tényleg érdemes-e televízióban is hirdetni? Miért fontos a márkabiztonság a jelenlegi hazai médiakörnyezetben? Többek között ezekről is hallottunk a Brandfestivalon az Index, a HVG, az Atmedia, a Marquard Media, a Portfolio, a Mediaworks / KESMA és a Central Médiacsoport képviselőjétől.

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások