tippek

Zabari István, az Ecommerce Hungary elnöke, a Lumenet tulajdonosa

Az e-kereskedelem buktatói 2025-ben: az Ecommerce Hungary elnöke figyelmeztet – Ne vágjon bele enélkül!

Június 4–5. között Esztergomban rendezi meg éves szakmai eseményét, a XXI. E-kereskedelmi Konferenciát az Ecommerce Hungary. Ennek apropóján vendégünk volt Zabari István, az online kereskedelmi szakmai szervezet elnöke, akivel az e-kereskedelem aktuális trendjeiről és arról beszélgettünk, hogy érdemes-e még most belevágni, és ha igen, hogyan. Zabari István, aki egyébként maga is tulajdonosa egy ismert webáruháznak, kézzelfogható tanácsokkal érkezett.

Takács Borbála, az Adevinta Hungary marketingigazgatója, Szalay Dániel, a Media1 főszerkesztője és Forgács Mariann, a Be Social ügyvezetője

Kész az új webshop, de hogyan lesz rajta látogató? Forgács Mariannal és Takács Borbálával itt a Media1 e-kereskedelem sorozatának legújabb része!

A Media1 többrészes e-kereskedelem témájú beszélgetéssorozatának legújabb epizódjában ezúttal Forgács Mariannal, a Be Social ügyvezetőjével és Takács Borbálával, a Jófogást és a Használtautó.hu-t működtető Adevinta Hungary marketingigazgatójával beszélgettünk arról, hogy milyen kommunikációs- és marketing stratégiákat érdemes használni az online kereskedelemben, illetve hogyan használjuk fel mindehhez a közösségi médiát. Hiszen nem elég jól összerakni a webshopot, de folyamatos és jól átgondolt kommunikációra is szükség van a sikerhez, vagyis ahhoz, hogy minél nagyobb forgalomra tegyen szert egy e-kereskedő.

állóképesség

5+1 tipp az állóképesség növelésére

Testünk minden nap kisebb-nagyobb fizikai igénybevételnek van kitéve. Ha kielégítő állóképességgel vagyunk megáldva, akkor a munkaidő végeztével sem érezzük magunkat teljesen kifacsarva, sőt marad még energiánk sportolásra, az edzőteremben való helytállásra is. Másnap pedig újult erővel nézünk szembe az aznapi teendőinkkel. Lássuk, hogyan fejleszthetjük erőnlétünket, hogy mi is ezt tapasztalhassuk nap mint nap!

Teads Studio

Mire figyeljünk egy kampány kreatív anyagainak elkészítésekor? – A Teads Studio válaszol (x)

Egy online reklámkampány hatékonyságának kétharmada a kreatív anyag(ok)on múlik – vallja a Teads Studio, ami a többek között Magyarországon is futó, Teads által kiszolgált megjelenésekhez készít látványos kreatívokat, sok esetben egyszerű képekből vagy videókból. Amellett, hogy a Studio megtervezi ezeket az anyagokat, odafigyelnek arra is, hogy mindez a kampánycélokra és KPI-okra optimalizáltan történjen. A következő sorokban bemutatjuk, hogyan is zajlik ez pontosan a gyakorlatban és hogyan képesek egy-egy kampány eredményei alátámasztani a Studio hatékonyságát.

e-commerce, e-kereskedelem, online kereskedelem

Ingyenes e-kereskedelem akadémia indul, iparági nagyágyú is előad

Magyarországon is soha nem látott áttörést hozott az online kereskedelem terén tavaly a koronavírus-járvány. 2020 első felében a KSH adatai szerint közel 500 milliárd forintra nőtt az e-kereskedelem forgalma, miközben minden 3. magyar rendszeresen és szívesen költi pénzét a digitális térben, vagyis a szegmens a COVID-válság nyertese lett. Most ingyenes online szakmai előadás-sorozat indul a témához kapcsolódóan.

legénybúcsú

Programtippek legénybúcsúra

A legénybúcsú nagyon fontos eleme egy esküvőre való felkészülésnek, sokan mégsem tulajdonítanak neki megfelelő jelentőséget. Most bemutatunk néhány ötletet, amivel garantáltan nem foghattok mellé. (x)

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások