Sziget Zrt.

Sziget 2018 beléptetés. Fotó: Bodorkós Máté - Rockstar Photographers

Együtt támadja a Sziget Fesztivált és a Disney+ platformot a HírTV, a fideszes kézbe került Médiapiac és a Mandiner

Egymás után közöltek lejárató, a Sziget Fesztivált és a Disney+ internetes streamingszolgáltatót támadó anyagokat a kormánypárti médiaholdinghoz, a KESMA-hoz tartozó médiumok, a Mandiner és a HírTV, sőt még a fideszes politológus, Boros Bánk Levente által megszerzett, komoly látogatottsági gondokkal küszködő Médiapiac is beszállt.

Balaton Sound

Idén is elmarad a Balaton Sound és a VOLT Fesztivál

A szervezők abban reménykednek, hogy talán a Sziget Fesztivál nem esik áldozatul idén a COVID-19 világjárvány miatti korlátozó intézkedéseknek, de a Sound és a VOLT lefújása már hivatalos.

Sziget-fesztivál

Pert nyert a Sziget az adatvédelmi hatósággal szemben

Hatályon kívül helyezte a Kúria azt a bírósági határozatot, amely helyben hagyta a fesztiválszervező Sziget Kulturális Menedzser Iroda Zrt.-vel szemben a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság által meghozott, 30 millió forintos bírságot kiszabó határozatot.

Budapest TE meg ÉN

Budapest TE meg ÉN néven podcastot indított a főváros

A Budapesti Városarculati Nonprofit Kft. által indított podcaston Budapestet érintő aktuális közérdekű témákat járnak körbe. Az első podcast-epizód vendége Kádár Tamás, a Sziget Fesztivál főszervezetője volt, akit a rendezvény elmaradásának következményeiről kérdeztek.

Varga Judit igazságügyi miniszter a Sziget fesztiválon

Cenzúrával vádolta a Facebookot a magyar igazságügyi miniszter a Szigeten

Varga Judit a Sziget-fesztivál európai uniós pontján azt mondta, az Igazságügyi Minisztériumban munkacsoport alakul például annak áttekintésére, hogy hol a véleménynyilvánítás és a techcégek által gyakorolt cenzúra szabadsága. A munkacsoport más kérdéseket is vizsgálni fog.

Sziget-fesztivál

A Sziget fesztiválozói a Coca-Cola #loveislove kampányáról és a homoszexualitásról

Eltérően látják a fesztivál látogatói, helyesen tette-e az üdítőmárka, hogy elindította a bevállalós, meleg párokat is plakátjaira helyező kampányát, és hogy a húzásnak milyen következményei lehetnek a cég megítélésére nézve. A Szigeten járva szétnéztünk a Magic Mirrorban is, ahol a homoszexualitás témájához kapcsolódó programok is vannak.

A Coca-Cola Love is Love kampánya a metróban. Fotó: Ladányi András, Media1

A Coca-Cola szivárványosra cseréli a vita tárgyává vált plakátokat

Új fázisba érkezett a Sziget Fesztiválra az üdítőmárka egyenjogúságpárti kampánya. A cég plakátokat cserél, de állítása szerint nem a vita miatt. Eközben rongálás ért néhány eddigi #loveislove plakátot. Feltehetőleg az új típusú plakát is sokakat fog zavarni.

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások