
Távozik a Central Médiacsoport kereskedelmi igazgatója
Szeder Attila tavaly februártól vezette a 24.hu és a Nők Lapja kiadójánál az értékesítési területet.
Szeder Attila tavaly februártól vezette a 24.hu és a Nők Lapja kiadójánál az értékesítési területet.
A magyar digitális médiapiacot érintő együttműködést jelentett be a Httpool by Aleph és a Meta, azaz a Facebook anyavállalata.
Lezárja együttműködését a blikk.hu, a sportal.hu, a kiskegyed.hu, a glamour.hu, az egészségkalauz.hu, valamint a noizz.hu portálok kiadója az Adaptive Media sales house céggel, és jövő januártól házon belül, saját értékesítő csapatával látja el a Ringier Hungary a médiavállalat digitális felületeinek hirdetésértékesítését.
Saját, digitális tudásközpontot hoz létre a Central Médiacsoport, melynek élére innovációs és termékfejlesztési vezetőként Krankovics Béla kerül októbertől.
A Central piacvezető magazinjai már rég felismerték, hogy a márkaépítésben és az értékesítésben, eladás ösztönzésében kihagyhatatlan a digitális lábak és social közösségek erősítése, és ezt a törekvést a koronavírus időszak még inkább felerősítette.
Ezentúl az Axel Springer médiakonszern hirdetői egyszerre akár 30 országban is megjelenhetnek kampányaikkal, több mint 300 millió médiafogyasztót elérve. A lehetőséghez csatlakozik a Ringier Axel Springer Magyarország is, így például a Blikk is befogad majd nemzetközi kampányokat az anyavállalat közreműködésével – tudta meg a Media1.