sajnálkozás

Origo

Sérelemdíjat kell fizetnie az Origónak

Megfélemlítő szándékkal listázta a fideszes médiaholding internetes lapja a Társaság a Szabadságjogokért (TASZ) ügyfeleit, akik egy tüntetés előkészítésében vettek részt. A bíróság most jogerősen is a TASZ ügyfelének adott igazat, ezért most sérelemdíjat kell fizetniük a különösen védett személyes adatok publikálása miatt.

Az M1 nemzeti hírcsatorna híradója

Visszavágott az MTVA-nak a perrel való fenyegetéssel elnémítani kívánt volt közmédiás munkatárs

Balogh Krisztina, az M1 volt riportere sajátos hangú „sajnálkozó” levet írt Papp Dánielnek, az MTVA vezérigazgatójának, miután az állami médiaóriás perrel próbálta elnémítani egykori munkatársát, mondván megsértette a jó hírnevét, illetve üzleti titkot sérthetett, amikor beszámolt arról, hogy hogyan engedelmeskedik a közmédia a Fidesz utasításainak, illetve hogyan sérülnek a közszolgálati alapelvek.

444

A 444 ellen ítélt a Kúria – Hiába gazdagodott közpénzen a miniszterelnök veje, ő nem közszereplő

A Kúria szerint sérültek Orbán Viktor vejének, Tiborcz Istvánnak a személyiségi jogai, amikor a gazdagodását, illetve kastélyszerzésének körülményeit bemutatni kívánó hírtévés oknyomozó riportból részletet mutatott be a 444. A Kúria szerint Tiborcz nem közszereplő, így neki engedélyt kellett volna adnia a felvétel publikálására.