
Az Amazon megnyitotta első ruházati boltját
A különleges üzlethelyiség a hagyományos vásárlást ötvözi a modern technológiákkal.
A különleges üzlethelyiség a hagyományos vásárlást ötvözi a modern technológiákkal.
Az Orsay 33 magyar fizikai üzlete változatlanul nyitva marad, ám a német anyavállalat pénzügyi gondokkal küzd, és a magyar leányvállalat is veszteséges volt 2020-ban.
Akik viszont a bolti vásárlást részesítik előnyben, elsősorban a ruhák megtekintésének és felpróbálásának lehetőségét, az üzletekben történő vásárlás élményét, illetve az árucikk azonnali átvételi lehetőségét kedvelik a vásárlás hagyományos módjában.
A koronavírus-járvány hatására a magyarok több mint fele nagyobb gyakorisággal rendelt ruházati cikkeket az interneten az elmúlt 12 hónapban, mint korábban, valamint akik ebben az időszakban tapasztalták meg az online vásárlás előnyeit, a járványhelyzet megszűnése után is többet terveznek vásárolni webáruházakban – derül ki a Glami.hu divatkereső platform nemzetközi fogyasztói felméréséből.
Az online kereskedők helyzeti előnye egyértelművé vált a fizikai üzlettel rendelkezőkkel szemben. A közösségi média a kereskedelemben is térhódító útra indult, és egyre többen fektetnek a mesterséges intelligencia eszközeibe. A közép- és kelet-európai régió lett az egyik leggyorsabban növekvő divatkereskedelmi piac Európában.
Szettek többféle sporthoz – A Tchibo webáruház heti ajánlatából szemezgettünk. (x)
Copyright © 2019-2022 All rights reserved / Minden jog fenntartva. Media1 Digitális Média Kft.
v 1.93.2022.06.27.0643
Az oldal reCAPTCHA-t használ. Adatvédelmi elvek és használati feltételek szerint.