
Az RTL 20, Mészáros Lőrinc Atmediája 15 százalékkal megemeli az árait 2024-ben
Újabb fontos bejelentés hangzott el a Big Picture televíziós konferencián.
Újabb fontos bejelentés hangzott el a Big Picture televíziós konferencián.
A szakemberek szerint annyira túlfűtött a hazai televíziós reklámpiac, hogy 2023 utolsó negyédévében nem lesz elég reklámidő a tévékben, ezért az ügyfelek áremelkedésre számíthatnak, és még így sem fog minden kampány teljesülni.
Több érdekes adat is kiolvasható a Nielsen Közönségmérés legutóbbi, 2022 harmadik negyedévére vonatkozó tévés piaci jelentéséből a magyarok tévénézési szokásairól. Összefoglaló a legfőbb megállapításokból.
Több érdekes adattal jelent meg a Nielsen Közönségmérés 2022 második negyedévére vonatkozó tévépiaci jelentése.
Megjelent a Nielsen Közönségmérés 2022 első negyedévére vonatkozó tévépiaci jelentése.
Megjelent a Nielsen Közönségmérés legújabb tévépiaci jelentése, amiből sok minden kiderül a magyarok tévénézési szokásaival kapcsolatban.
A Közép-európai Sajtó és Média Alapítvány (KESMA) / Mediaworks hírcsatornája most először dolgozik majd nagy televíziós reklámértékesítő házzal.
A Nemzeti Választási Bizottság (NVB) pénteki ülésén döntött a népszavazást kezdeményező kormány és a parlamenti frakciók politikai reklámjainak közzétételére rendelkezésre álló közszolgálati műsoridő felosztásáról.
A Semjén Zsolt miniszterelnök-helyettes által benyújtott törvényjavaslatból kiderül, hogy jelentősen növelné a reklámidőt a köztévében és a közösségi rádiókban, valamint a médiaszolgáltatási díj fizetési határidejét is átalakítaná. Változik a jelentős befolyásoló erejű médiaszolgáltatók definíciója is.