reklámetika

Nissan szexista reklám

Szexista Nissan-reklám botrány: társadalmi felháborodás után az ÖRT is megszólalt

Az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT) a Media1.hu-nak küldött mai, keddi közleményében üdvözölte a Nissan márka magyarországi forgalmazójának döntését, miszerint a társadalmi visszhangra reagálva gyorsan intézkedett a napokban megjelent Nissan modellek kereskedői reklámkampányának megszüntetéséről. A kampány sértő utalásokat tartalmazott a női nemre vonatkozóan. Az ÖRT szerint az eset fontos tanulságokkal szolgálhat a reklámszakma számára.

Bóday Pál állatvédő, a Macskaárvaház Alapítvány kuratóriumi elnöke

Állatvédők a magyar reklámtörvény módosítását követelik a Master Good „erkölcstelen csirkegyalázó reklámjai” miatt

Azt követeli több magyarországi állatvédő szervezet, hogy a magyar Országgyűlés változtassa meg a reklámtörvényt és a továbbiakban a vágóhidak, húsüzemek és minden olyan cég, amelyek állatok halálából vagy kihasználásából profitálnak, ne reklámozhassák termékeiket boldog állatokkal és olyan szlogenekkel, mintha azok örülnének annak, hogy levágják őket, illetve mintha a vágóhíd egyenlő lenne egy SPA-val. Az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT) fellépését is szorgalmazzák az ügyben.

Fazekas Ildikó, az Önszabályozó Reklám Testület igazgatója beszédet mond.

Reklámozók és médiatulajdonosok, figyelem! Megújult a Magyar Reklámetikai Kódex

Az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT) és a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) kodifikációs bizottsága az elmúlt két évben széleskörű szakmai egyeztetés keretében, mintegy 24 szervezet javaslatainak összehangolásával több mint 30 ülés alkalmával aktualizálta a Magyar Reklámetikai Kódexet – írja a szervezet a Media1-hez eljuttatott közleményében.

A Fidesz reklámja a Youtube-on

A médiahatóság előtt tiltakozott a Momentum két politikusa a gyerekmesék előtt és közben látható Fidesz-reklámok kapcsán

A Momentumnak nem tetszik, hogy a Fidesz szabadon közzéteheti politikai reklámjait a gyerekeknek szóló mesék előtt és közben, ugyanis bár sok szülő panaszkodott a gyalázkodó politikai reklámok miatt, és bejelentést is tett a párt a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóságnál, az NMHH a bejelentés ellenére nem lép fel a jelenség ellen, mert ez az ügy szerinte nem rá tartozik.

kiscica, macska

A Jófogás kitiltotta az állatszaporítókat – az állatmenhelyeket ingyenes online felülettel segíti

A kitiltással az ismert apróhirdetési oldal fel szeretné hívni a figyelmet a szaporítók tevékenységének következményeire, míg az állatmenhelyek számára biztosított ingyenes felülettel az örökbefogadásra biztatja a potenciális gazdikat. További változás, hogy egy jelképes, éves díj ellenében az oldal ezentúl egyedi felületet biztosít a hivatalos kisállattenyésztőknek.

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások