reklámbevételek alakulása

Radio Dikh és rtl.hu plakátok egy közterületi plakáthelyen Budapesten

Elvitte a rekordmagas infláció a magyar reklámpiac tavalyi teljes növekedését, sőt jelentős csökkenés következett be reálértéken

Elkészültek a Magyar Reklámszövetség 2022-es média- és kommunikációs piac költéseit felmérő számai. E szerint 2022-ben nominális értéken ugyan csekély mértékben növekedtek, reálértéken azonban 10,8 százalékkal csökkentek a média reklámbevételek és 5,4 százalékkal apadtak a hirdetői marketingkommunikációs költések. Folytatódott a globális szereplők előretörése a magyar reklámpiacon.

A TV2 egyik kedvenc témája, Soros György

Brutális méretű közpénzt kapott a TV2 Csoport 2020-ban

Bár az RTL Magyarország állami reklámbevétele is emelkedett 2020-ban, de a Media1 kiderítette, hogy amit a Mészáros Lőrinc közelébe került TV2 Média Csoport kapott ugyanebben az évben, az hozzávetőlegesen (listaáron) minimum kilencszerese volt az RTL állami pénzének. Ez érthetővé teszi a TV2 titkolózását a hozzá került közpénzekre vonatkozó kérdéseink kapcsán.

médiatorta 2019 és 2020 prognózis

Brutális visszaesésre számít 2020-ra a koronavírus miatt a Magyar Reklámszövetség

A Magyar Reklámszövetség és társszervezetei közzétették a 2019-es magyar reklámtorta adatait és azt, hogy mire lehet számítani 2020-ban. A tavalyi dinamikus növekedés után 38 százalékos visszaesést várnak a média- és kommunikációs piacon, ami azonnali kormányzati intézkedéseket igényel. A most közzétett 2019-es reklámtorta kutatásban tavaly is az online reklámpiac hasította ki a legnagyobb szeletet, megint maga mögé utasítva a televíziós szektort. Íme a számok részletesen és a kapcsolódó nyilatkozatok.

újságos, újságok, magazinok

A hazai sajtópiac reklámbevételeinek több mint tizede landol nem mért lapoknál

Egy friss, a MATESZ, a Kantar és a NOK által készített, szerdán nyilvánosságra hozott magyarországi elemzés szerint a mérés által hitelesített nyomtatott médiatermékek ugyanakkor stabilan számíthatnak a print piaci költések nagy részére. Kiderült az is, hogy mely tematikák vonzzák be leginkább a hirdetőket.

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások