public relations

internetező nő a koronavírus alatt

Rosszat is, jót is hozott a koronavírus a pr-szakma számára

Az összesen 41 szervezet, 3000 ügynökség és 70 ország bevonásával készült World PR Report felmérés szerint bár igencsak megütötte a területet a COVID-19 a sok lemondott, elhalasztott kampány miatt, és sok elbocsátásra is sor került, de vannak azért bizakodásra okot adó fejlemények is.

Grósz Judit, az RTL Magyarország digitális- és üzletfejlesztési igazgatója

Podcast: Vendégünk volt Grósz Judit, az RTL Magyarország digitális- és üzletfejlesztési igazgatója és Sztaniszláv András, az MPRSZ elnöke

Grósz Judittal beszélgetve az is szóba került, hogy 2 hónap alatt megduplázódott az RTL Most+ felhasználók száma, de a digitális- és üzletfejlesztési igazgató elárulta azt is, hogy igaz ugyan, hogy indul a TV2Play, de ők mást tekintenek konkurensnek a digitális térben. Több más bejelentés is elhangzott a műsorban, melynek második felében Sztaniszláv Andrással a koronavírus a pr-szakmára gyakorolt hatásairól beszélgettünk. A műsor teljes egészében, sőt bővített változatban hallgatható vissza a Media1-ről és a Vipcastről.

MPRSZ

Megújul a Magyar PR Szövetség

A közel három évtizede alakult szövetség úgy érzi, megérett a változásra, ennek megfelelően számos újdonság bevezetését szavazta meg az MPRSZ nemrégiben megválasztott új elnöksége. Megújul a Sándor Imre PR-díj, változik az MPRSZ arculata, érkezik az új akkreditációs rendszer, és több más változás várható a szervezetnél.

definíció

Újraalkották a PR definícióját

Hónapokon át zajlott az egyeztetés, hogy hogyan érdemes újradefiniálni a public relations kifejezést. A döntést végül Jerevánban hozta meg a nemzetközi pr-szövetség elnöksége.

MPRSZ

Közel 20 év után megújult a pr-szakma etikai kódexe

A Magyar Public Relations Szövetség erkölcsi normagyűjteményét a társadalmi és gazdasági élet szereplőinek jelenben érvényes igényeihez, az ország és a világ megváltozott kihívásaihoz igazították.