fbpx

politikai kampány

Mediaworks - Content first felirat

A választási szabályokat megkerülve tolja meg a közpénzekből kitömött kormánypárti médiaholding a Fidesz szekerét a jövő heti országgyűlési választások előtt

A kormánypárti KESMA/ Mediaworks nem a saját médiatermékeire fordítja az egyébként közpénzekből származó büdzséje egy részét, hanem a Fideszt kezdte el népszerűsíteni a fizetett hirdetésként a közösségi médiában, például a Facebookon és a Google Ads hirdetési hálózatban.

Gattyán György.

A TV2 nem sugározhat politikai reklámot, mégis felvillanó pillanatreklámokkal népszerűsíti Gattyán György pártjának programját: a trükk lényege egy kft.

Az elmúlt napokban a TV2 Csoport reklámszüneteiben felvillanó reklámokban népszerűsítette a Gattyán György nevével fémjelzett Megoldás Mozgalom nevű újdonsült párt digitalizációra vonatkozó elképzelését, pedig korábban a Nemzeti Választási Bizottságnál kellett volna engedélyeztetniük, ha be kívánnak fogadni politikai reklámot. A trükk lényege, hogy a hirdető hivatalosan nem maga a reklámozott párt, hanem egy, a párt alapítójához, Gattyán Györgyhöz köthető kft. A Media1 megkérdezte a Nemzeti Választási Bizottságot, hogy ez rendben van-e.

Joe Biden a 2020-as amerikai elnökválasztási kampányban

Amerikai elnökválasztás: Joe Biden nyerte a Facebook költési versenyt 

Ugyan a 2020-as amerikai elnökválasztási küzdelem végső eredményére még kicsit várni kell, egy már most kijelenthető: Trump négy évvel ezelőtti győzelméhez nagyban hozzájáruló közösségimédia-költési versenyt az idei kihívó, Joe Biden nyerte, nem kevés, 10 millió dollárnyi többlet hirdetéssel.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások