politikai kampány

Magyar Péter, a Tisza Párt országjáró roadshow-ján

A MÚOSZ elítéli a Magyar Pétert gyalázó MI-propagandát

A Magyar Újságírók Országos Szövetsége szerint elfogadhatatlan, hogy médiumokban mesterséges intelligenciával készült, megalázó és hamis képeket terjesszenek Magyar Péterről. A szervezet arra figyelmeztet, hogy az emberi méltóság sérthetetlen, és etikai határokon túlmutat az ilyen típusú kampány.

Dukász Magor

Dukász Magor az ész a Megafonban?

A Dukász Magor résztulajdonában álló Digitális Szuverenitás Központ Kft. (DISZK) politikai marketinggel foglalkozik, a cég tavaly már közel kétmilliárd forintos bevételt hozott össze. Felmerült a gyanú, hogy köze lehet a Megafonhoz.

Mediaworks - Content first felirat

A választási szabályokat megkerülve tolja meg a közpénzekből kitömött kormánypárti médiaholding a Fidesz szekerét a jövő heti országgyűlési választások előtt

A kormánypárti KESMA/ Mediaworks nem a saját médiatermékeire fordítja az egyébként közpénzekből származó büdzséje egy részét, hanem a Fideszt kezdte el népszerűsíteni a fizetett hirdetésként a közösségi médiában, például a Facebookon és a Google Ads hirdetési hálózatban.

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások