politikai kampány

Dukász Magor

Dukász Magor az ész a Megafonban?

A Dukász Magor résztulajdonában álló Digitális Szuverenitás Központ Kft. (DISZK) politikai marketinggel foglalkozik, a cég tavaly már közel kétmilliárd forintos bevételt hozott össze. Felmerült a gyanú, hogy köze lehet a Megafonhoz.

Mediaworks - Content first felirat

A választási szabályokat megkerülve tolja meg a közpénzekből kitömött kormánypárti médiaholding a Fidesz szekerét a jövő heti országgyűlési választások előtt

A kormánypárti KESMA/ Mediaworks nem a saját médiatermékeire fordítja az egyébként közpénzekből származó büdzséje egy részét, hanem a Fideszt kezdte el népszerűsíteni a fizetett hirdetésként a közösségi médiában, például a Facebookon és a Google Ads hirdetési hálózatban.

Gattyán György.

A TV2 nem sugározhat politikai reklámot, mégis felvillanó pillanatreklámokkal népszerűsíti Gattyán György pártjának programját: a trükk lényege egy kft.

Az elmúlt napokban a TV2 Csoport reklámszüneteiben felvillanó reklámokban népszerűsítette a Gattyán György nevével fémjelzett Megoldás Mozgalom nevű újdonsült párt digitalizációra vonatkozó elképzelését, pedig korábban a Nemzeti Választási Bizottságnál kellett volna engedélyeztetniük, ha be kívánnak fogadni politikai reklámot. A trükk lényege, hogy a hirdető hivatalosan nem maga a reklámozott párt, hanem egy, a párt alapítójához, Gattyán Györgyhöz köthető kft. A Media1 megkérdezte a Nemzeti Választási Bizottságot, hogy ez rendben van-e.

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások