
A Telex és a Direkt36 szorosabbra fűzi a szálakat
A Direkt36 oknyomozó központ és a Telex partnerségi megállapodást kötött.
A Direkt36 oknyomozó központ és a Telex partnerségi megállapodást kötött.
Az UEFA-val kötött megállapodás értelmében újra az RTL Magyarország közvetíti 2021 szeptemberétől az UEFA Európa Liga és az újonnan induló UEFA Európa Konferencia Liga következő három szezonjának mérkőzéseit.
A partneri szerződés értelmében az Adaptive Media sales house látja el a Teads teljes magyarországi sales képviseletét, a hazai médiaügynökségek és hirdető ügyfelek felé az Adaptive Media értékesíti a média platform teljes termékpalettáját.
A jövőben szorosan együttműködik a kiadóvállalat és a közösségi médiás platform.
A Media1 információi szerint Milkovics Pál lapja, a 168 Óra lett a Bloomberg azon hazai partnere, mely magyar nyelven közli majd az amerikai hátterű médiavállalat tartalmait, illetve hazai tartalommal is ellátja majd a nagynevű nemzetközi médiavállalatot.
Az állami Antenna Hungáriával közös terjeszkedésre készülnek.
Több évre szóló, tizenkét európai országra, köztük Magyarországra kiterjedő, 100 millió háztartásra vonatkozó új terjesztési megállapodást kötött a Discovery és a Vodafone. Az együttműködésnek köszönhetően a lineáris televíziós szolgáltatás mellett megérkezik a közvetlen fogyasztói elérés is a Discovery+ segítségével.
A TASZ szerint fájdalmas búcsúzásról van szó, de a távozó indexesek olyan bátorságról tettek tanúbizonyságot, amiért már önmagában megérdemlik a TASZ támogatását is az előttük álló nehéz építkezéshez.
Csak olyan internetes felülettel tudják elképzelni az együttműködést, amely a tényeket tiszteletben tartó, a közhatalmat ellenőrző és attól független újságírás össztársadalmi érdekét szolgálja.
A női egészségportállal bővül az Ads Interactive médiaportfóliója.