párizs

Netflix logó

A Netflix saját tartalmakkal erősít

A következő nyolc évben 26,3 milliárd dollárt (8000 milliárd forintot) fordít tartalomfejlesztésre, főként saját tartalom előállítására a streamingszolgáltató egy friss iparági elemzés szerint. A cég eközben a héten megnyitotta negyedik európai irodáját.

Az EASA párizsi találkozója

A Facebook és a Google is részt vett az ICAS és az EASA találkozóján

Fazekas Ildikó, a magyar Önszabályozó Reklám Testület stratégiai igazgatójának beszámolója a nemzetközi és az európai önszabályozó testületek párizsi csúcstalálkozójáról, ahol először képviseltette magát magas szinten a Facebook és a Google, valamint új elnököt is választott az ICAS, azaz a Nemzetközi Önszabályozó Testület.

Rádió a tévében. Fotó: Kelen Károly, Media1

Kelen Károly: Rádió a tévében

A bezárt Népszabadság szerkesztője Párizsban meglepődött azon, hogyan tér vissza, ami már elmúlt, s miért.