
Magyar szakember lett a GLS kelet-európai regionális stratégiai igazgatója
A Media1 értesülése szerint Palocsay Géza lett a GLS kelet-európai térségért felelős regionális stratégiai igazgatója.
A Media1 értesülése szerint Palocsay Géza lett a GLS kelet-európai térségért felelős regionális stratégiai igazgatója.
A Media1 információi szerint Palocsay Géza, az egyik legmeghatározóbb hazai digitális szakember, aki a Jófogás és a Használtautó oldalakat működtető Adevinta Media éléről került a Pepita vezérigazgatói posztjára tavaly, nemrég a GLS Budapesten lévő régiós központjában kapott fontos pozíciót.
Meghaladta az egymilliárd forintot a Pepita ötödik születésnapi kampánya során eladott termékek összértéke, ezzel a Pepita Csoporthoz tartozó oldalak közel háromszoros forgalomnövekedést produkáltak a tavalyi év azonos időszakához képest – tette közzé az adatokat a cég. A Mastercard közreműködésével megvalósuló kampány kiemelt célja a mentett kártyás fizetések népszerűsítése volt.
A napokban jelentették be, hogy Palocsay Géza, a Jófogást és a Használtautó.hu oldalakat működtető Adevinta Hungary eddigi ügyvezető igazgatója, az egyik legmeghatározóbb hazai digitális szakember lett a Pepita.hu internetes áruház vezérigazgatója. A Media1 készítette a kinevezésével kapcsolatos bejelentés utáni első interjút Palocsayval, akit választása okairól, terveiről és arról is kérdeztünk, akkor most Budapest után Szeghalomra költözik-e a családjával, vagy hogy elégedett-e új munkahelye márkaismertségével.
Az egyik legelismertebb és legmeghatározóbb hazai e-kereskedelmi szakemberrel, a Jófogást és a Használtautó.hu oldalakat működtető Adevinta Hungary volt ügyvezetőjével bővíti menedzsmentjét a Pepita.hu. Palocsay Géza a cég alapítóitól veszi át a platformhoz kötődő vezérigazgatói teendőket. Palocsay Géza egyik legfontosabb feladatai közé tartozik majd a Pepita.hu szervezeti működésének felkészítése a gyors nemzetközi terjeszkedésre a jelenlegi növekedési ütem megtartása mellett.
A Media1 megtudta, hogy közel 8 év után távozik Palocsay Géza a Jófogás.hu és a Használtautó.hu portálokat működtető Adevinta Classified Media Hungary Kft. médiavállalat éléről. Már ki is nevezték az utódját Artsiom Rabtsevich személyében, de Palocsay még néhány hétig személyesen is részt vesz a médiavállalat mindennapjaiban.
A kétnapos Brandfestival konferenciát lezáró péntek esti afterparty-n hirdették ki, hogy kiket tart a Marketing&Média című kommunikációs szaklap által felkért grémium a legmeghatározóbb hazai digitális szakembereknek Magyarországon.
A levélírók azt próbálják elérni, hogy a rendőrség ne söpörje le az asztalról azokat a feljelentéseket, amelyek azért érkeznek, mert internetes csalók egy-egy weboldal tartalmát lemásolva, az érintetteket megtévesztve próbálnak meg adatokat, például bankkártyaszámokat ellopni vásárlóktól, nem kevés esetben sikerrel. A Media1 Podcast interjúja Palocsay Gézával, a kezdeményezés elindítójával.
Összefog több nagy hazai cég, mivel tapasztalataik szerint a magyar rendőrség szerint nem bír büntetőjogi relevanciával, ha egy internetes csaló megtévesztő módszereket alkalmazva, például egy márka arculatát leutánozva próbálja meg kicsalni az ügyfelek sokszor érzékeny adatait, vagyis a hatóság futni hagyja a netes csalókat.
Többek között erről beszélgettünk szakértő vendégünkkel a Media1 február eleji műsorában.