
Így áll a magyar reklámipar – Interjú Novák Péterrel, az MRSZ elnökével (2025.04.14.)
A Media1 podcast- és rádióműsorának vendége volt Novák Péter, a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) elnöke.

A Media1 podcast- és rádióműsorának vendége volt Novák Péter, a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) elnöke.

A Magyar Reklámszövetség (MRSZ) és társszervezeti a törvényalkotókat „A közélet átláthatóságáról” szóló törvénytervezet felülvizsgálatára kérik a jogalkotóktól. A reklámszakmai szervezetek szerint a törvény súlyos gazdasági károkat okozna Magyarországnak. A szakmai szervezetek segítséget, szakmai konzultációt ajánlottak fel az illetékes döntéshozóknak.

Elnököt, elnökséget és felügyelőbizottságot választott a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) tisztújító közgyűlése kedden este.

Novák Péter bejelentette, hogy a Httpool by Aleph, a világ egyik vezető digitális hirdetésekkel foglalkozó vállalata képviseli ősztől a Microsoft Advertisingot 23 közép- és kelet-európai országban, köztük Magyarországon is.

Gandera Balázst választották a leköszönő elnökségi tag, Novák Péter helyére.

A Magyar Reklámszövetség egykori elnöke alelnökként visszatért a reklámszakmai szervezet vezetésébe, ahonnan 2021-ben került ki.

Megerősíti magyarországi csapatát a Httpool by Aleph: Novák Péter country managerként veszi át a hazai leányvállalat vezetését – derül ki az ügynökség a Media1-hez eljuttatott közleményéből.

Turóczi András váltja Novák Pétert február 1-jétől a dentsu Hungary vezérigazgatói posztján.

Az elnöki tisztséget a következő ciklusban is Sopov István tölti majd be, akinek már harmadjára szavaztak bizalmat, de változott az elnökség összetétele.

Gulyás Jánost második alkalommal választották meg a pozícióra.