
Egy kormánykedvenc cégen keresztül közel 35 milliárdért kommunikál a Szerencsejáték Zrt.
A következő négy évben is a kormány kedvenc médiaügynöksége, a New Land Media lesz a kommunikációs partnere a Szerencsejáték Zrt.-nek.
A következő négy évben is a kormány kedvenc médiaügynöksége, a New Land Media lesz a kommunikációs partnere a Szerencsejáték Zrt.-nek.
Egy újabb érdekeltséggel bővült 2021 elején a kormányzati megbízásairól híressé vált New Land Media Kft. tulajdonosának, Balásy Gyulának a céghálója.
Az ellenzéki politikus a kormányzati propaganda működéséről és horribilis összegekről beszél legújabb videójában, melyben a leggazdagabb magyarok toplistáján is szereplő Balásyt az állami propaganda rejtőzködő uraként emlegeti, aki az adófizetők pénzén került be a leggazdagabbak közé.
Az eddigi 250 millió forinthoz képest mintegy másfélszer ekkora összegért végezheti el a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) médiatervezését és médiavásárlását a Soros-ellenes kormányplakátok kapcsán is ismertté vált Balásy Gyula érdekeltségében lévő Lounge Design Kft. és a New Land Media Kft. alkotta konzorcium.
A Puskás Stadion árához hasonló összeg landolhat az Orbán-kormány kedvenc kommunikációs cégénél.