
Négy új céget alapított Schabi Michaeli és Milkovics Pál közös médiaholdingja
Valamennyi frissen bejegyzett kft. fő tevékenysége folyóiratok kiadásával kapcsolatos.
Valamennyi frissen bejegyzett kft. fő tevékenysége folyóiratok kiadásával kapcsolatos.
Ezentúl az Atmedia értékesíti a 168 Óra internetes felületén és a Neokohn oldalán lévő hirdetési helyeket mint a Michaeli, Schwartz & Brit Media sales house partnere.
Két budapesti rádió felvásárlásával folytatja a médiapiaci terjeszkedést a 168 Órát, a Pesti Hírlapot, az ELLE és az Elle Decoration című magazinokat és a Neokohn zsidó hírportált tulajdonló, valamint a Klubrádióban is kisebbségi részesedéssel bíró, Milkovics Pál és Shabi Michaeli izraeli grúz üzletember tulajdonában lévő Michaeli, Schwartz & Brit Media.
Az ismert tévés 2020 novemberétől volt a 168 Órát kiadó Brit Media audiovizuális fejlesztéseiért felelős kreatív producere.
A Media1 információi szerint az ELLE magazin után a Cosmopolitan magyar licencjogait is megszerezheti a 168 Órát, a Neokohn zsidó hírportált, valamint a Pesti Hírlapot tulajdonló és tavaly óta az ELLE magazint is kiadó, továbbá a Klubrádióban kisebbségi részesedéssel bíró, Milkovics Pál vezette Michaeli, Schwartz & Brit Média a Varga Zoltán többségi tulajdonában lévő Central Médiacsoporttól.
A divatmagazin az állatkínzást utasítja el ezzel. A magyarországi kiadó is csatlakozik.
Meglehetősen erős kijelentések jelentek meg egy interjúban először Varga Zoltántól, a 24.hu-t és a Nők Lapját, valamint számos más lapot megjelentető Central Médiacsoport tulajdonosától a Pesti Hírlapot, az ELLE magazint, a Neokohnt és a 168 órát kiadó Michaeli, Schwartz & Brit Media céggel kapcsolatban, amire azután utóbbi médiacég részéről Milkovics Pál vezérigazgató reagált oly módon, hogy válaszában Varga Zoltánról tett kijelentéseket.
A Telex összesítése szerint főleg olyan hirdetőktől volt bevétele a Pesti Hírlapnak októberben és november első napjaiban, mint például a kormány, valamint az állami Szerencsejáték Zrt. vagy az MVM. A lap hírigazgatója szerint nincs összefüggés az állami hirdetések és az ingyenes napilap nagy vitát kiváltó, az előválasztás alatt megjelent, Márki-Zay Pétert támadó címlapjai között.
A múlt héten megjelent címlapok miatt.
Kiderült, hogy azért törölte a 168 óra internetes kiadása a DK: Soros György áll Márki-Zay című írását, mert az valótlan tartalmú volt.