mesterséges intelligencia

digitális tanulás

Hogyan működik a gépi tanulás? (x)

A gépi tanulást mára már számos iparágban használják a fejlett technológiának köszönhetően. Mai cikkünkben ezen folyamat előnyeiről lesz szó, illetve bemutatjuk azt is, hogy vállalkozóként

Egy idős nő fejhallgatón zenét hallgat.

A hallgatók hangját kéri a Tilos és a Civil Rádió

A Nyelv és Tudomány ismeretterjesztő hírportál a Tilos és a Civil Rádióval közösen finanszírozást nyert egy kutatási projekthez. Arra kérik a hallgatókat, olvasókat, hogy mondjanak fel néhány magyar mondatot egy közösségi hangadatbázis oldalán, valamint azt, hogy ellenőrizzék mások hangmintáit.

Teads

Tűpontos célzás a másodpercek töredéke alatt – Hogyan működik a Teads mesterséges intelligenciája? (x)

A digitális reklámpiac régóta egy nehéz választás előtt áll: minőség vagy széles elérés? Az elmúlt néhány évben, ahogy a vásárlás egyszerűbbé és gyorsabbá vált, a reklámipar konszolidálódott, a hirdetők egyre nagyobb közönséget szerettek volna megszólítani, ám mindez a minőség rovására ment. A Teads erre egy saját mesterséges intelligencia-rendszer fejlesztésével válaszolt, amely milliszekundumok alatt képes eldönteni, hogy egy adott felhasználónak mikor és milyen hirdetést jelenítsen meg a rendszer.

MI, mesterséges intelligencia, vírus, technológia

Az MI alapú megoldások egyre nagyobb hangsúlyt kapnak a startupok életében (X)

A mesterséges intelligencia (MI) jelentőségét mi sem bizonyítja jobban, minthogy nemzetközi szinten is folyamatosan nő az MI területen kutatás-fejlesztésre szánt befektetések összege. A kaliforniai Stanford Egyetem mesterséges intelligencia indexe alapján 2020-ban 9,3 százalékkal több fejlesztésre szánt forrás állt rendelkezésre, mint 2019-ben. A járvány következtében pedig még inkább felértékelődik a technológia az orvosi kutatások, gyógyszerfejlesztések, illetve az oktatás területén is.

online vásárlás, e-kereskedelem

3 fontos trend, ami tovább pörgetheti idén az e-kereskedelmet

Új kereskedelmi csatornává váló közösségi média, mesterséges intelligencia és intelligens hangszórók. Három egyre fontosabb dolog, melyekre jól teszik az internetes kereskedők, ha odafigyelnek, és időben kidolgozzák a stratégiájukat.

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások