
Kijött a legbefolyásosabb női médiavezetők toplistája a Forbestól – változás volt a dobogósok között
A lista győztese ugyanaz maradt, mint hosszú évek óta, de a dobogón így is változás történt. Politikai pikánsságokban sincs hiány.

A lista győztese ugyanaz maradt, mint hosszú évek óta, de a dobogón így is változás történt. Politikai pikánsságokban sincs hiány.

A kormánypropaganda közösségi médiás költései egészen kiemelkedőek ebben az évben, most jól láthatóan Magyar Péter lejáratása van a fókuszban.

Magyar Péter kedd esti budapesti tömegrendezvényén a demonstrálók folyamatos skandálása többször is belefojtotta a szót a HírTV helyszíni riporterébe, ezért személyesen a Talpra magyar alapítója, Magyar Péter sietett a televíziós stáb segítségére, majd adott is egy rövid nyilatkozatot. A HírTV munkatársait később több rendőr kísérte el a helyszínről.

Legalább olyan véletlen lehet ugyanannak a szólamnak az emlegetése a hangfelvétellel kapcsolatban, mint amikor minden fideszes médium gazdájának egyszerre jutott eszébe odajándékozni a termékét 2018-ban az akkor létrehozott Közép-európai Sajtó és Média Alapítványnak.

Összeszámolta Magyar Péter, Varga Judit volt igazságügyi miniszter volt férje, a Diákhitel Zrt. volt vezérigazgatója, hány lejárató anyagot közölt róla a TV2, az Origo, a Mandiner, az Index az elmúlt napokban anélkül, hogy megkeresték volna.

A két különálló értesülés egymással is összefügg.

A Megafon egyik arcát, a Katolikus Rádió főszerkesztőjét és a Magyar Nemzet a kegyelmi botrány ellen demonstrálókat kreténező lapszerkesztőjét, valamint Pachmann Pétert (TV2) is állami kitüntetésben részesítették március 15. alkalmából. A Rákay Philip nevével fémjelzett új film egyik társproducere is elismerést vehetett át, de díjazott lett a Magyar Katolikus Rádió főszerkesztője is.

Tájékoztatása szerint a Mandiner jogi képviselője meg sem jelent a tárgyaláson. Ő maga tortával ünnepelt.

Szalai Zoltán egy pódiumbeszélgetésen fejtette ki véleményét a magyar médiahelyzetről. Azt nem akarta kommentálni, hogy a lapját főleg állami hirdetésekből tartják fenn.

Értékes tartalmak válnak teljesen elérhetetlenné, az olvasók és a tartalmakat előállító újságírók pedig tehetetlenek a digitális tartalomégetéssel szemben.