Media1

koronavírus, maszk, covid-19

Kizökkentette a rutinból a karantén a kommunikációs szakmát

Jól vették a járvány kommunikációs kihívásait a magyar vállalatok a kommunikációs szakma megítélése szerint. A szakemberek úgy látják: a járvány „érdekes és újszerű” feladatokat hozott, hatékonyabb, kreatívabb lett a vállalati kommunikáció ebben az időszakban. Nyilvánvalóvá vált emellett, hogy a belső kommunikációt nem lehet elhanyagolni – derül ki az Uniomedia kommunikációs ügynökség és a Media1 hírportál közös kutatásából.

Az Index és az Indamedia a Budasquare irodaházban található irodájának homlokzata

Az Index főszerkesztő-helyettese szerint még nem múlt el a veszély a lap körül

Munk Veronika, az Index főszerkesztő-helyettese a Media1 műsorának adott interjú során azt mondta, amíg például nincs vezérigazgatójuk és valaki, aki képviselhetné a szerkesztőséget a vállalat igazgatóságában, illetve nyilatkozatok jelennek meg arról, hogy át kell alakítani a céget, továbbra is veszélyben érzik magukat. Megkérdeztük azt is, nem volt-e elkésett a veszélyjelző barométer átállítása.

Kérdőív - Mit gondolsz?

Kommunikációs szakember vagy? Mondd el, hogy látod a koronavírus-helyzetet!

Egy rövid kérdőív kitöltésével részt vehetsz az Uniomedia kommunikációs ügynökség és a Media1.hu közös minikutatásában, mellyel azt szeretnénk feltérképezni, hogy a hazai kommunikációs szakma, a vállalati és ügynökségi oldal számára mit okozott és várakozásai szerint mit jelent a jövőre nézve a koronavírus helyzet.

Media1 podcast és rádióműsor

Podcast: Vendégünk volt egy hírszerkesztő-hírolvasó robot és az egyik „apukája”, majd a MÚOSZ elnökével beszélgettünk a médiaszabadságról

A Media1 legutóbbi műsora előtt szólalt meg először FM-rádióban a Hírstart által kifejlesztett mesterséges intelligenciával felvértezett robot, mely nem csak felolvasta a friss híreket, de ki is válogatta és össze is szerkesztette őket. A műsorban a kulisszatitokról beszélgettünk Virág Attilával, a Hírstart munkatársával, majd a médiaszabadságról beszélgettünk hosszabban Hargitai Miklóssal, a Magyar Újságírók Országos Szövetsége elnökével, akivel az is szóba került, miért nincs még újságírósztrájk.

Grósz Judit, az RTL Magyarország digitális- és üzletfejlesztési igazgatója

Podcast: Vendégünk volt Grósz Judit, az RTL Magyarország digitális- és üzletfejlesztési igazgatója és Sztaniszláv András, az MPRSZ elnöke

Grósz Judittal beszélgetve az is szóba került, hogy 2 hónap alatt megduplázódott az RTL Most+ felhasználók száma, de a digitális- és üzletfejlesztési igazgató elárulta azt is, hogy igaz ugyan, hogy indul a TV2Play, de ők mást tekintenek konkurensnek a digitális térben. Több más bejelentés is elhangzott a műsorban, melynek második felében Sztaniszláv Andrással a koronavírus a pr-szakmára gyakorolt hatásairól beszélgettünk. A műsor teljes egészében, sőt bővített változatban hallgatható vissza a Media1-ről és a Vipcastről.

Media1

Átlépte a tízmilliót a Media1, új rekordok születtek

Mindössze öt hónappal az idén januári, egyéves születésnapi évfordulóig elért 5 millió után a napokban meghaladta a 10 milliomodik megtekintést a Media1.hu hírportál, köszönhetően látogatottsága dinamikus emelkedésének. Az elmúlt hetekben volt olyan nap, amikor a Media1 a 30. leglátogatottabb hazai weboldal volt a Digitális Közönségmérési Tanács (DKT) / Gemius adatai alapján, ezzel maga mögé utasítva jól ismert hazai márkákat is.