fbpx

Media1

Peter Limbourg, a Deutsche Welle (DW) főigazgatója

„Óriási nyomás helyeződik a magyar médiavállalatokra” – Exkluzív interjú Peter Limbourggal, a Deutsche Welle főigazgatójával

Interjút kért a Media1 műsora Peter Limbourgtól, a Deutsche Welle (DW) főigazgatójától. Beszélgetésünk apropóját részben az adta, hogy a német médiaszolgáltató DW Magyar néven beszélgetésünk előtt indította el magyar nyelvű YouTube csatornáját, de ezenkívül szóba került több más téma is, így például a magyar médiahelyzet, a közszolgálatiság és a függetlenség kérdése, a finanszírozás, de például az is, miért nem indítanak inkább tévécsatornát, lehet-e hatékony egy YouTube-csatorna az emberek tömeges elérésében. Limbourg azt is elárulta, min dolgoznak manapság, és elmondta azt is, mit gondol arról, ahogyan a magyar kormány a DW Magyar YouTube-csatorna elindítása előtt reagált a fejleményre.

Keverőpult a Spirit FM stúdiójában

Bejelentette a Spirit FM a megújuló műsorkínálatát és az új hírszolgáltatását

Hétfőtől szól majd a Spirit FM rádió a Budapest FM 92,9 MHz-en, ahol az eddiginél nagyobb elérésű földi sugárzás miatt megújítja műsorkínálatát. Napi élő, közéleti témájú beszélgetések indulnak, ugyanakkor könnyedebb, fiatalos magazinműsorokkal is készül a csatorna. Több ismert rádiós neve is szerepel a műsorrácsban, és megújul a hírszolgáltatás is.

kórház, média, sajtó, orvosok

Média járvány idején – Vendégünk volt az Orbán Viktornak és az Operatív Törzsnek szóló, 28 szerkesztőség által aláírt nyílt levél elindítója

Pintér Bencével, az Ugytudjuk szerkesztőjével a Media1 műsorában részletesen is átbeszéltük annak a 28 szerkesztőség által aláírt nyílt levél elindításának körülményeit, amellyel az érintett médiumok a világjárvánnyal összefüggő tájékoztatás helyzetén akartak javítani, és amelyet a kormány pillanatokon belül elutasított. Az ügy tanulságai és ami mögötte van.

Origo

A HírTV után az Origo is sajtópert vesztett a Fővárosi Ítélőtáblán – íme az ítélet

A Fővárosi Ítélőtábla, megváltoztatva a Fővárosi Törvényszék korábbi elsőfokú hibás ítéletét, helyreigazításra és a teljes perköltség megfizetésére kötelezte a Közép-európai Sajtó és Média Alapítvány (KESMA) internetes lapját, az Origót, amiért még tavaly szeptemberben valótlanul Varga Zoltán, a Central Médiacsoport tulajdonosának érdekeltségeként írt lapunkról, a Media1-ről.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások