marketingkommunikáció

Szabó Balázs, Vidus Gabriella és Gundel Takács Gábor az RTL Magyarország pódiumbeszélgetésén

Félrevezető volt az RTL+ kommunikációja? Több focidrukker így érzi

Többen félreérthetőnek tartják az RTL+ Premium kommunikációját, mert az alapján azt gondolták, hogy minden UEFA BL-meccs elérhető lesz a havi 3 ezer forintos streamingelőfizetéssel – csakhogy ez nem minden esetben igaz. A médiacég eddig nem reagált a panaszokra.

Pécsi Norbert és Magyar-Sára Katalin, a PEERS Communication alapítói

Közös céget alapított az RTL Magyarország két egykori szakembere

PEERS Communication néven új kommunikációs ügynökséget alapított Pécsi Norbert Sándor, a Magyar Közút kommunikációs vezetője, az RTL Magyarország egykori sajtókapcsolatokért felelős munkatársa és Magyar Sára Katalin, az RTL Klub volt marketingmenedzsere.

Both Balázs, a Property Market kommunikációs vezetője.

Új kommunikációs vezetőt nevezett ki a Property Market

A Property Market csütörtöki közleménye szerint Both Balázs lett a felelős a cég és ingatlanfejlesztési projektjeinek teljes marketingkommunikációjáért, az egyes fejlesztések márkaépítéséért, értékesítéstámogató kommunikációjáért.

Raiffeisen Tervmegvalósító Csarnok

A sárga ajtós kampány kulisszatitkai – interjú Yalcinkaya Veronikával, a Raiffeisen Bank marketingigazgatójával és Márton Szabolccsal, a Republic Group kreatívigazgatójával

Különleges reklámsorozatot készített a Republic Group a Raiffeisen Bank számára, amelynek legújabb része néhány napja már látható a televízióban és további felületeken. Yalcinkaya Veronika, a Raiffeisen Bank marketingigazgatója és Márton Szabolcs, a Republic Group kreatívigazgatója avatja be a kampánnyal kapcsolatos kulisszatitkokba a Media1 olvasóit.

Facebook, sikertelen bejelentkezés.

Továbbra is a Facebook a legnépszerűbb marketingeszköz a magyar kkv-k körében, de a sok tiltás nem tesz jót a megítélésének a Marketing Commando legújabb kutatása szerint

A Marketing Commando friss kutatásában résztvevő magyar kis- és közepes vállalkozások több mint harmada tapasztalta már azt, hogy tiltásba került az oldala, ráadásul az esetek több mint felében nem világos, miért. A kutatásból az is kiderül, hogy milyen más marketingeszközöket használnak még a hazai kkv-k.

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások