márka

Apple

Megint az Apple végzett a Forbes 100-as toplistája élén

Tavalyhoz hasonlóan idén is az Apple vezeti a Forbes legértékesebb világmárkáit rangsoroló 100-as listáját. A nagy nyertese az elmúlt évnek a Netflix, ennek a márkaértéke nőtt a legnagyobbat, míg a Facebook a nagy vesztes.

A TV2 Comedy humorcsatorna, a Humor+ utódjának logója

Kitört a háború a TV2 Comedy név miatt

Ahogyan az várható volt, komoly jogvita lett abból, hogy a TV2 Média Csoport humorcsatornájának új neve erősen hasonlít a konkurens Comedy Central humorcsatornájának nevéhez. A Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatala nyilatkozattételre szólította fel a TV2 Csoportot, miután vélhetően a konkurens Comedy Central humorcsatorna védjegy tulajdonosa kifogást nyújtott be vélt védjegybitorlás miatt.

google

Újra a Google lett a legerősebb márka Magyarországon

Érdekes, hogy a VMLY&R 2019-es országos kutatásában, amely képet ad arról, hogyan látják a márkákat a magyar fogyasztók, csak egyetlen hazai brand végzett a top10-ben, de a top50-ben is alig van magyar márka.

bevásárlókocsi

Magyarországon is vége a márkahűség korszakának?

A világátlaghoz képest ugyan kétszer olyan hűek a magyar vásárlók a márkákhoz, de így is mindössze 15 százalékuk ragaszkodik egy-egy bevált márkához a Nielsen legújabb mérése szerint.