
A választás óta jelentősen visszaestek az állami reklámköltések – a megmaradt pénzeken főleg kormánypárti lapok osztoznak
Noha a reklámköltések csökkentek, még így is ezek 81 százaléka kötött ki kormánypárti médiumoknál.
Noha a reklámköltések csökkentek, még így is ezek 81 százaléka kötött ki kormánypárti médiumoknál.
Magyarország egyik meghatározó telekommunikációs vállalata nem a legmegfelelőbb megoldást alkalmazta, így végül publikussá vált, amit az AH nagyon nem akart nyilvánossá tenni.
Az erről szóló szerződést még 2018-ban kötötte a Miniszterelnöki Kabinetiroda a Magyar Turisztikai Ügynökséggel.
A támogatást elnyerő cég még napilapkiadásra nyerte el a pénzt, ám a tervek időközben módosultak, így az összeget végül weblapra fordítják. Mindezt úgy, 2019-ben már felvásárolt a cég tulajdonosa egy turisztikai portált.
Panyi Szabolcs, a Direkt36 munkatársa nyerte el az idei Transparency-Soma Díjat. A zsűri több más újságíró munkáját is kiemelte.
Több más érdekes költést is tartalmaz egy lista, amire Hadházy Ákos figyelt fel.
A volt tévés, aki jelenleg Mészáros Lőrinc kommunikációs vezetőjeként dolgozik, egy 100 százalékos tulajdonát képező kft.-n keresztül jut hozzá a közpénzhez.
Immáron 106 napja, hogy hivatalos úton igényelte a Media1 a Magyar Turisztikai Ügynökség a Music Television televíziós csatornával az MTV EMA gála kapcsán létrejött szerződését. Az MTÜ a dokumentum tartalmának megismerését részben a Müller Cecília vezette Nemzeti Népegészségügyi Központéhoz is hasonló módszerekkel akadályozza. Újabb tanulságos történet az információszabadság és ezen keresztül a sajtószabadság aktuális hazai helyzetéről.
Azt egyelőre nem árulják el, mindez mennyibe fog kerülni.
David Guetta egy különleges zenei produkcióval is készül a Széchenyi Gyógyfürdő medencéjében kialakított színpadon. Azt egyelőre nem árulják el, mekkora közpénzt emészt fel a nemzetközi zenecsatorna eseményének szponzorációja.