kkv

adózás, tax

Könyvvizsgálat kis- és középvállalkozásoknak: mikor és miért fontos? (x)

Könyvvizsgálatnál a legfontosabb, hogy olyan, pontosan összeállított beszámoló készüljön, amely megfelel a számviteli jogszabályoknak és a vállalkozás pénzügyi, jövedelmi, valamint vagyoni helyzetéről is valós képet ad. A piaci bizalom, annak megőrzése vagy helyreállítása kulcsfontosságú. A vizsgálat ösztönzi a vállalkozásokat, hogy mindig jogkövetően járjanak el és kerüljék a csalások elkövetését. A független könyvvizsgáló szakértő értéket teremt egy vállalkozásnak.

online marketing, digitális marketing, online reklám

Kiderült, mik a kis- és középvállalkozások legnépszerűbb és leghatékonyabb marketingeszközei – valósággal berobbant körükben az MI

Egy friss magyarországi online kutatás szerint az év elején mindenki számára elérhetővé vált mesterséges intelligenciás megoldásokat ma már minden harmadik magyar kis- és középvállalkozás alkalmazza marketingcélokra. A kutatásból kiderül az is, mely marketingeszközök a legnépszerűbbek hazánkban. Kiderült például, hogy az influenszerek iránti bizalom jelentősen csökkent. A Facebook továbbra is az élen maradt.

Sármay Bence, a Visa Magyarországért felelős területi vezetője, D. Tóth Kriszta, a WMN alapítója-ügyvezetője, a Visa She's Next program nagykövete.

2 milliós támogatáshoz juthat öt magyar vállalkozónő, D. Tóth Kriszta lett a Visa She’s Next magyarországi nagykövete

A Visa Magyarországon is elindítja Visa She’s Next elnevezésű, női vállalkozások támogatására létrehozott globális programját, ahol tőkéhez és mentoráláshoz juthatnak női vállalkozók. Öt nyertes magyar vállalkozónő egyenként 2.000.000 forint összegű támogatást, valamint egy éves mentorálást nyer a most induló program keretében. D. Tóth Kriszta, a WMN alapítója lett a program magyarországi nagykövete. Egy kutatást is közzétettek arról, milyen kihívásokkal küzdenek a női vállalkozók.

Digitalizáció, digitális transzformáció.

Digiméter-kutatás: A koronavírus miatti kényszerdigitalizáció ellenére is jelentős hiányosságok vannak a magyar kkv-k digitalizációja terén

A koronavírus okozta kényszerdigitalizáció két éve sem volt elegendő ahhoz, hogy a távmunka, valamint a digitális kommunikációs és vállalati eszközök használata széles körben elterjedjen a magyar kis- és középvállalkozások között – világított rá a Digiméter a Media1-hez eljuttatott, 2022 tavaszi felmérésében.

Facebook, sikertelen bejelentkezés.

Továbbra is a Facebook a legnépszerűbb marketingeszköz a magyar kkv-k körében, de a sok tiltás nem tesz jót a megítélésének a Marketing Commando legújabb kutatása szerint

A Marketing Commando friss kutatásában résztvevő magyar kis- és közepes vállalkozások több mint harmada tapasztalta már azt, hogy tiltásba került az oldala, ráadásul az esetek több mint felében nem világos, miért. A kutatásból az is kiderül, hogy milyen más marketingeszközöket használnak még a hazai kkv-k.

Digitalizáció, digitális vállalkozás.

Digiméter: Megtorpant a hazai kkv-k digitalizációja

Újra megmérte a hazai ki- és középvállalkozások digitalizációját a Digiméter. A fő index 40-es értéke (100-as skálán) nem változott – látszólag nem történt változás a tavalyi évhez képest, azonban az adatok mélyére nézve több apró eltérés is megfigyelhető.

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások