
A PPC szakemberek 75%-a csökkenő megtérülést tapasztal a közösségi médiás hirdetésekre fordított költések esetében
Egy kutatás szerint a szakemberek több mint fele már más csatornák felé is nyit. (x)
Egy kutatás szerint a szakemberek több mint fele már más csatornák felé is nyit. (x)
A Yahoo natív hirdetési felületei mostantól Magyarországon és további 20 piacon a Project Agorán keresztül érhetők el. Beszélgetés Káldy Leventével, a Project Agora hazai country managerével arról, mit jelent ez azoknak a hirdetőknek, akik a Project Agorával és a Taboolával dolgoznak. (x)
A Project Agora helyi kiadókkal és hirdetőkkel dolgozik együtt a natív hirdetések piacán. A Project Agora a Közép-, Kelet-Európa, Közel-Kelet, Afrika és a Latin-Amerika régiók egyik vezető médiatechnológiai vállalata, amely kizárólagos partneri kapcsolatot ápol a Taboolával, a világ egyik legjelentősebb tartalomajánló és natív hirdetési platformjával. Ahhoz, hogy bemutassuk, mit jelent ez az együttműködés a magyar weboldalak és hirdetők számára, a Project Agora country menedzserével, Káldy Leventével és Bíró Hajnalka médiaértékesítési menedzserrel beszélgettünk. Mindkettejükkel megvitattuk a Taboola és a Project Agora szerepét, valamint azt, hogy hogyan használhatják a natív hirdetést a helyi magyar kiadók és hirdetők.
A Project Agora, az EMEA térség egyik vezető médiatechnológia vállalata együttműködést jelentett be az Oracle Moat vállalattal, mely a valós idejű fogyasztói-figyelem analitika szolgáltatásairól ismert, a digitális és tévés hirdetési kampányok széles körében.
„Nincs olyan zóna a hálózatunkban, amit ne Header Bidding technológiával monetizálnánk” – mondta el Illyés Márton az OCC Networktől egy beszélgetésen Káldy Levente (Project Agora) társaságában, ahol arról volt szó, hogy küzdöttek meg az idei év kihívást jelentő körülményeivel.
A Project Agora bemutatja a natív reklám legjobb gyakorlatait és egy webináriumot kínál, hogy segítse a márkákat a Black Friday és az ünnepek körüli eladások növelésében. (x)