
Új digitális innovációs és termékfejlesztési menedzsert neveztek ki a Central Médiacsoportnál
Kovács Balázs az Ipsostól igazolt át a Central kötelékébe, ahol üzletfejlesztési, kutatói és médiapiaci tapasztalatait is kamatoztathatja az új pozícióban.

Kovács Balázs az Ipsostól igazolt át a Central kötelékébe, ahol üzletfejlesztési, kutatói és médiapiaci tapasztalatait is kamatoztathatja az új pozícióban.

A legmegbízhatóbb információforrás hazánkban a barátokkal, kollégákkal és családtagokkal történő személyes beszélgetés. A magyarok a közösségi médiával szemben is meglehetősen kritikusak.

Még mindig a televízió az elsőszámú hírforrás világszinten, de már szorongatja a közösségi média.

28 ezer európai megkérdezésével elkészült az Ipsos tévés nézettségkutatása. A kutatást Magyarországon is elvégezték: nálunk némiképp máshogy alakultak az eredmények.

A koronavírus, illetve a kijárási korlátozások hatására az Ipsos kutatócég az Atmedia megbízásából elkészített friss kutatása alapján elkezdett átértékelődni az emberek viszonya a reklámokhoz az elmúlt hetekben. A reklámokat például manapság sokan az élet folytathatóságával kapcsolják össze.

A kesmás, SZON nevű online portál épp nőnap után publikálta szexista cikkét. Egy épp most megjelent friss kutatás szerint egyébként a magyarok többségének nem jönnek be az ilyen jellegű „viccek”.