internetes reklámköltések

Közterületi reklámok a Times Square-en, New Yorkban.

Megjelent az előrejelzés, mi várható a reklámpiacon 2025-ben

Közel 6 százalékkal bővülhet a globális reklámpiac 2025-ben a Dentsu Global Ad Spend Forecasts prognózis szerint. A tévés reklámpiac csak marginális mértékben tud majd növekedni, az online piac viszont továbbra is szépen bővülhet. A magazinok és a napilapok komoly kihívások előtt állnak. Az összefoglalóból kiderülnek a részletek.

Reklámok a Times Square-n

Így változik idén és a következő években a globális reklámpiac

A Dentsu legújabb médiapiaci előrejelzéséből kiderül, mekkorát nőhet idén és jövőre a globális reklámpiac, és hogy milyen trendek várhatók. Az előrejelzés szerint a digitális médiapiac tovább növekedhet, míg a tévé és a nyomtatott sajtó visszaeséssel kénytelen számolni.

médiatorta 2020 - apadás

MRSZ: Közel 3 százalékot esett a magyar médiatorta, 16 százalékkal zuhant a hazai kommunikációs torta

240 milliárd forint a Magyar Reklámszövetség által mért 2020-as reklámtorta, ami 2,8 százalékkal kevesebb a korábbi, világjárvány előtti normál évhez képest. A tavalyi évi MRSZ Kommunikációs torta 401,9 milliárd forint lett, ami 15,8 százalékkal kisebb a 2019-es mérethez viszonyítva. A digitális média bizonyult a leginkább ütésállónak, a mozi és a rádiós piac kapta a legnagyobb ütést. Az MRSZ kormányzati lépéseket szorgalmaz. Íme a részletek és az iparági szakszövetségek kommentárjai.

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások