iab

Forgács Mariann

Új név, nagyobb szerep: social mediával erősít az IAB influencer munkacsoportja

Social media és Influencer Munkacsoport néven folytatja tovább tevékenységét az IAB Hungary influencer marketing területért felelős szakmai közössége. Nevük változása feladatkörük bővítését jelzi: a jövőben többek között közvetlen kapcsolat kiépítésén dolgoznak a közösségimédia-platformot üzemeltetőkkel, ajánlásokat fogalmaznak meg a sikeres posztolási gyakorlat kapcsán, és javaslatokat a mesterséges intelligenciával generált tartalmak eredményes alkalmazásához.

Szabó Ákos, a Barion big data üzletágának üzletfejlesztési vezetője, aki 2024. április eleje óta az IAB Hungary Retail Media Munkacsoportját is vezeti.

Az IAB Hungary Retail Media Munkacsoportot hozott létre

Újabb munkacsoport alakult az IAB Hungary kötelékében, amelynek célja, hogy az online kiskereskedelmi médiában érdekelt piaci szereplők között egységes, produktív kommunikáció indulhasson a területhez köthető információgyűjtéssel, kutatással, edukációval, sztenderdizálással és ajánlásokkal kapcsolatban.

Huawei.

A Huawei Ads akkreditált hirdetési platform lett Európában

A digitális marketing és hirdetési ökoszisztéma európai szervezete, az IAB (Interactive Advertising Bureau Europe) jóváhagyta a Huawei Ads akkreditációját, így a Huawei hirdetési rendszere is bekerült az Európában elismert hozzájárulás-kezelési platformok (Consent Management Platform – CMP) közé – közölte a Media1.hu-val a vállalat pénteken.

Radio Dikh és rtl.hu plakátok egy közterületi plakáthelyen Budapesten

Komoly károkat okoz a reklámadó visszahozatala a teljes magyar gazdaságnak – figyelmeztetést adott ki az MRSZ és több más reklámszakmai szervezet

A Magyar Reklámszövetség és társszövetségei, köztük az IAB, a MEME és az MLE is arra figyelmeztetnek, hogy a reklámadóról már korábban is bebizonyosodott, hogy mennyire káros a teljes magyar gazdaságra, ezért visszavezetését nem támogatják. Az MRSZ és társszövetségei közleményükben azt is levezetik, hogyan hat pontosan a gazdaság teljesítményére a reklámadó.

Sopov István, az IAB Hungary elnöke

Új elnökséget választott az IAB Hungary

Az elnöki tisztséget a következő ciklusban is Sopov István tölti majd be, akinek már harmadjára szavaztak bizalmat, de változott az elnökség összetétele.

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások