hirdetők

magyar média

Mindshare: Túl olcsó a magyar média

Egyre kevesebbet költenek médiára a magyarországi nagy hirdetők az árbevételük arányában. Amíg például Csehországban és Szlovéniában pont fordított tendencia figyelhető meg, nálunk a a nagyvállalatok a médiaköltéseken spóroltak talán a legtöbbet az elmúlt másfél évtizedben – derül ki a Mindshare nemzetközi médiaügynökség friss, a Media1-hez eljuttatott kutatásából, mely rámutat, hogy túlságosan olcsó a magyar média.

Rádió házigazda, műsorvezető, keverés.

Továbbra is milliók rádióznak Magyarországon, jön a mérőműszeres közönségmérés – megtartották a második Nagy Rádiós Napot

Iparági szereplők részvételével került sor a MiértRádió? Egyesület második nagy rádiós konferenciájára csütörtökön. A Media1 helyszíni tudósításából kiderül, hogy hamarosan Magyarországon is mérőműszeres közönségmérés válthatja fel a jelenlegi naplós módszert, ami pontosabb rádióhallgatottsági adatokat eredményezhet.

Levente Kaldy, Hajnalka Bíró / Project Agora

Interjú: Hogyan segíthet a Project Agora a weboldalak és hirdetők számára a natív hirdetések területén? (x)

A Project Agora helyi kiadókkal és hirdetőkkel dolgozik együtt a natív hirdetések piacán. A Project Agora a Közép-, Kelet-Európa, Közel-Kelet, Afrika és a Latin-Amerika régiók egyik vezető médiatechnológiai vállalata, amely kizárólagos partneri kapcsolatot ápol a Taboolával, a világ egyik legjelentősebb tartalomajánló és natív hirdetési platformjával. Ahhoz, hogy bemutassuk, mit jelent ez az együttműködés a magyar weboldalak és hirdetők számára, a Project Agora country menedzserével, Káldy Leventével és Bíró Hajnalka médiaértékesítési menedzserrel beszélgettünk. Mindkettejükkel megvitattuk a Taboola és a Project Agora szerepét, valamint azt, hogy hogyan használhatják a natív hirdetést a helyi magyar kiadók és hirdetők.

rádió, stúdió

Összefognak a hazai rádiós piac szereplői

A „Miért Rádió” nevű projekt támogatói egy közös stratégia megvalósításával kívánják a rádiós piac iránti hirdetői érdeklődést növelni és még több hirdetőt hozzásegíteni a még sikeresebb kommunikációhoz.

youtube

Megérkezett a YouTube Select

A YouTube Select segítségével a magyar hirdetők speciálisan összeválogatott csatornákon és videóknál helyezhetik el hirdetéseiket.

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások