
A G7.hu az Adaptive Mediához igazolt
Az idei évtől a G7.hu hirdetési felületeivel bővül az Adaptive Media online médiaportfóliója. Az 5 éves online gazdasági magazin mérföldkőhöz érkezett idén.

Az idei évtől a G7.hu hirdetési felületeivel bővül az Adaptive Media online médiaportfóliója. Az 5 éves online gazdasági magazin mérföldkőhöz érkezett idén.

A vezető online szerkesztő távozása mellett visszatérő és egy új munkatárs is van a lapnál.

Különdíjban részesült a Növekedés.hu, a Telex és a Magyar Narancs egy-egy újságírója is.

Emellett, a hagyományokhoz hűen három további pályamunkát is kiemelt a Főszerkesztők Fóruma.

A Media1 gyűjtése szerint a 24.hu nyitóoldalára nem, míg a hírportál egyes aloldalaira befogad politikai hirdetést a kampány során a Central Médiacsoport, de például a Nők Lapjába vagy a Vezess.hu nevű autós oldalra szintén nem. A Story és több más magazin viszont várhatóan tartalmaz majd ilyen hirdetéseket.

Mindkét nyertes pályamű egy cikksorozat.

Helyközi Járat néven indult el a hat hazai médium közös projektje.

A gázár alakulása és a rezsicsökkentés összefüggéseinek közérthető és részletes feltárásáért.

Kasnyik Márton, az alapító-főszerkesztő utódját házon belülről találták meg a hírmagazinhoz.

Nem fest túl derűs képet a vállalat helyzetéről a 2017-es alapítású g7.hu gazdasági híroldalt működtető nonprofit részvénytársaság pénzügyi beszámolója, és a másik online szereplő, a 444-et működtető Magyar Jeti sem áll jól. Most fontos lépéseket tesz mindkét oldal.